پیش بازی نفت مسجدسلیمان-فولاد/ دربی حساس خوزستانی

پیش بازی نفت مسجدسلیمان-فولاد/ دربی حساس خوزستانی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا نفت مسجد سلیمان فولاد را هم ذوب خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، دو تیم نفت مسجدسلیمان و فولاد در شرایطی به مصاف با هم خواهند رفت که تیم مسجد سلیمان یکی از دو تیم بی شکست لیگ تا به این جای فصل محسوب می شود و فولاد در هفت بازی اخیر خود بدون شکست بوده است.

شکست ناپذیر:با شکست تراکتور در هفته هشتم، اکنون فقط دو تیم سپاهان و نفت مسجدسلیمان متحمل شکست نشده اند. شاگردان تارتار علاوه بر هشت هفته شکست ناپذیری در لیگ، در جام حذفی نیز با دو برد به جمع هشت تیم پایانی این مسابقات راه پیدا کرده‌اند. آخرین شکست نفت مسجدسلیمان به هفته 29 لیگ گذشته و بازی مقابل پیکان بازمی‌گردد.

نتیجه هفته گذشته: نفت مسجد سلیمان پس از دو پیروزی در لیگ و دو پیروزی در جام حذفی، در ورزشگاه بنیان دیزل مقابل ماشین سازی به تساوی 0-0 رضایت داد.فولاد خوزستان نیز در ادامه نتایج خوب خود، نساجی را با تک گل دقیقه 87 عبدالله زاده شکست داد.

وضعیت در جدول:فولاد خوزستان پس از شکست هفته اول مقابل صنعت نفت، با 4 برد و 3 مساوی با 15 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد.نفت مسجد سلیمان نیز با 6 مساوی و 2 برد، در رده هشتم قرار گرفته است.

تقابل های اخیر: بازی رفت دو تیم در فصل گذشته با تساوی بدون گل دو تیم به اتمام رسید. فولاد در بازی برگشت و در ورزشگاه غدیر، توانست با گل دقیقه 28 ایوب والی، نفت مسجد سلیمان را شکست دهد. 

* پنج‌شنبه 9 آبان 98

نفت مسجد سلیمان - فولاد خوزستان  ساعت 17:00 ورزشگاه شهید بهنام محمدی 

داور: سیدوحید کاظمی

کمک ها: تورج عیوض محمدی – علی اکبر عظیم پور

1984