پیش بازی سایپا-شهرخودرو/ شهرخودرو در اتوبان صدر!

پیش بازی سایپا-شهرخودرو/ شهرخودرو در اتوبان صدر!

پايگاه خبری فوتبالی- آیا شهر خودرو طلسم نبردن سایپا در لیگ را به 6 بازی میرساند؟

به گزارش فوتبالی، هفته نهم لیگ برتر با میزبانی سایپا از شهر خودرو آغاز خواهد شد. سایپا پس از برد هفته سوم مقابل نساجی، به ترتیب به تراکتور، صنعت نفت و استقلال باخته و ابراهیم صادقی با متوقف کردن صدر نشین لیگ، توانست از یک باخت دیگر فراهم کند

بازگشت برگ برنده سایپا: حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان سایپا بعد از غیبت در سه هفته اخیر لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی، در مقابل سپاهان از ابتدا به میدان رفت و نقش پر رنگی در گرفتن تک امتیاز مقابل صدر نشین فعلی لیگ داشت. فلاح زاده در این بازی بدون اشتباه ظاهر شد و با 5 مهار و 2 خروج موفق، ستاره میدان بود. سایپا در لیگ تمامی بازی های خود را در عدم حضور فلاح زاده به حریفان واگذار کرده و تمامی 8 امتیاز این فصل نارنجی پوشان، در حضور او به دست آمده است.

هفته‌های بدون گل: آخرین گل سایپا به هفته چهارم بازمی‌گردد که نارنجی پوشان در دقیقه 4+90 توسط بهترین گلزن خود، محمدرضا سلیمانی، دروازه پارس جنوبی جم را گشودند. 9 گل نارنجی پوشان در 4 بازی ابتدایی به ثمر رسید و در 4 بازی بعدی هنوز موفق به گشودن دروازه حریفان نشده اند.

بازگشت ستاره ها: خبر خوش برای شهر خودرو، بازگشت بازیکنان کلیدی این تیم به فرم خوب خود است. امین قاسمی نژاد هفته گذشته تک گل 3 امتیازی شهر خودرو را با پاس بیرون پای زیبای سروش رفیعی به ثمر رساند. قاسمی نژاد مقابل پرسپولیس نیز پاس گل داد و یحیی با بازگشت ستارگان خود، می‌تواند به روزهای آینده خوشبین باشد.

شکست ناپذیر خارج از خانه:

شهر خودرو در 5 بازی خارج از خانه، تا به حال شکستی را تجربه نکرده و 4 پیروزی مقابل تیم های پیکان، ماشین سازی، نساجی و ذوب آهن به دست آورده و در مقابل نفت مسجد سلیمان نیز به تساوی 1-1 رضایت داد. شهرخودرو برای پیروزی در این دیدار انگیزه زیادی دارد چون نتایج هفته گذشته لیگ طوری رقم خورده که شهرخودرو در صورت پیروزی در بازی معوقه‌اش مقابل گل گهر می تواند به صدر جدول برسد و دوست ندارد قبل از دیدار با گل گهر، امتیاز هیچ بازی دیگری را از دست دهد

نتیجه هفته گذشته: سایپا در دیداری سخت توانست در نهایت سپاهان را متوقف و با نتیجه 0-0، دست پر از نقش جهان خارج شود.

 دیدار دو تیم شهر خودرو مشهد و گل گهر سیرجان از هفته هشتم لیگ برتر که به دلیل میزبانی از زائران پیاده امام رضا(ع) در ورزشگاه به تعویق افتاد، به جای روز جمعه 3 آبان در روز جمعه 24 آبان در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد. شاگردان یحیی، در آخرین بازیشان در لیگ، موفق شدند ذوب آهن را در اصفهان شکست دهند. وضعیت در جدول:

وضعیت در جدول: شهر خودرو با یک بازی کمتر، با 16 امتیاز در رده سوم و سایپا با 8 امتیاز، در رتبه دوازدهم جدول قرار دارند.

آخرین تقابل ها: هر دو تقابل بین این دو تیم در لیگ هجدهم با برتری 0-1 شهر خودرو به پایان رسید.

* پنج‌شنبه 9 آبان 98

سایپا تهران - شهرخودرو مشهد ساعت 15:30

داور: علی بای

کمک ها: فرهاد مروجی – میلاد قاسمی

1984