نوه اسطوره‌های سیتی: وقتی به میدان رفتم مادرم از خوشحالی گریه کرد

نوه اسطوره‌های سیتی: وقتی به میدان رفتم مادرم از خوشحالی گریه کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تامی دویل، بازیکن جوان منچسترسیتی، می گوید که مادرش پس از حضور او در میدان و موفقیت در حفظ میراث خانوادگی اش از خوشحالی گریه کرده است. 

به گزارش فوتبالی، هافبک 18 ساله نوه دو اسطوره بزرگ سیتی گلین پاردو و مایک دویل است. جوانترین عضو این خانواده در پیروزی 1 - 3 شب گذشته سیتی برابر ساوتهمپتون در جام اتحادیه انگلیس توسط پپ گواردیولا در ترکیب اصلی قرار داده شد و موفق شد در تمام 90 دقیقه این بازی برای سیتی در میدان حضور داشته باشد. دویل پس از بازی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: " این چیزی بود که من خیلی سخت برای آن تلاش کرده بودم. وقتی به مادرم گفتم که به میدان می روم او شروع به گریه کرد و پدرم داد می زد. با پدربزرگم نیز صحبت کردم اما او بسیار آرام بود چون پیش از من این کارها را تجربه کرده بود. این که میراث خانواده دویل را حفظ کردم اتفاق بسیار بی نظیری برای من بود. "

دویل اولین حضور خود در ترکیب منچسترسیتی را در کنار بازیکنان زیادی از ترکیب اول این تیم مانند سرجیو آگوئرو، برناردو سیلوا، نیکلاس اوتامندی و گابریل ژسوس پشت سر گذاشت. او در این باره گفت: " من همیشه بازی بازیکنانی چون برناردو و فیل را به عنوان یک تماشاچی دنبال می کردم بنابراین بازی با آنها بسیار عالی بود. این برای من معنای بسیاری داشت. آنها همه چیز را برای من آسانتر کردند. آنها به من نشان دادند که باید از خودم بیرون بیام و اجازه دهم که فوتبالم به جای من صحبت کند. "

1070