پیش بازی نساجی - صنعت نفت / برزیل به شهر خسته رسید

پیش بازی نساجی - صنعت نفت / برزیل به شهر خسته رسید

پایگاه خبری فوتبالی- آیا صنعت نفت روند خوب خود را ادامه خواهد داد یا نساجی از بحران خارج خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، نساجی و فولاد در شرایطی کاملا متفاوت رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

آخرین صنعت نفت آبادان:  پس از شکست در سومین هفته از لیگ، شاگردان اسکوچیچ روند رو به رشدی را طی کردند و در 5 بازی بعدی شکستی را تجربه نکردند. در این بین با شکست قشقایی در یک شانزدهم نهایی جام حذفی، حریف پرسپولیس در مرحله بعدی شدند. عیسی آل کثیر با گلزنی در هفته گذشته، با 3 گل بهترین گلزن آبادانی ها به شمار می‌رود.

مدافعان گلزن عقیل کعبی، محمد قریشی و محمد اهل شاخه که در خط دفاعی صنعت نفت قرار دارند، در لیگ و جام حذفی موفق به گلزنی شده اند. محمد قریشی هفته گذشته دومین گل صنعت نفت را وارد دروازه تراکتور کرد. عقیل کعبی نیز تک گل 3 امتیازی را در هفته اول لیگ به فولاد زد. دو گل محمد اهل شاخه در جام حذفی مقابل قشقایی شیراز، شاگردان اسکوچیچ را به دور بعدی رساند

آخرین وضعیت نساجی:در آن‌ سوی میدان، اوضاع بر وفق مراد نساجی‌چی‌ها پیش نمی‌رود و با تیم محبوب قائمشهری دو باخت پياپی به مصاف برزیل ایران می‌رود. شاگردان رضا مهاجری در 3 بازی اخیر موفق به گشودن دروازه حریفان نشده اند و در دو بازی اخیر 5 گل دریافت کرده اند. بلاتکلیفی برخی از بازیکنان نساجی و عدم صدور کارت بازی برای آنها، مهاجری را در تنگنا قرار داده است.

نتیجه هفته گذشته: دو ارسال میلاد جهانی، آل کثیر و محمد قریشی را به اولین گلزنان لیگ برابر تراکتور تبدیل کرد. شاگردان اسکوچیچ با پیروزی 1-2 مقابل تراکتور، اولین باخت را نیز برای تبریزی ها رقم زدند.

نساجی نیز پس از شکست سنگین مقابل تراکتور، هفته گذشته علی رقم یک نمایش خوب، با گل دقیقه 87 بازیکن سابق خود، احمد عبدالله زاده، مقابل فولاد خوزستان شکست خوردند.

وضعیت در جدول: صنعت نفت آبادان با 15 امتیاز، در رتبه پنجم لیگ و پشت سر مدعیان قرار دارد.نساجی نیز در رده نهم قرار گرفته است.

آخرین تقابل ها: بازی رفت این دو تیم در لیگ گذشته در آبادان با نتیجه 1-1 خاتمه یافت. ولسیانی برای نساجی و میلاد جهانی برای نفتی ها گلزنی کردند.دیدار برگشت دو تیم نیز در هفته 28 برگزار شد که زرد پوشان با نتیجه 1-2موفق به پیروزی برابر حریف شمالی خود شدند.


پنج‌شنبه 9 آبان 98 

نساجی مازندران - صنعت نفت آبادان ساعت 16:30 ورزشگاه وطنی 

داور: مرتضی منصوریان

کمک ها: حسن انتظاری – یعقوب سخندان


1984