فلاح‌زاده: امیدوارم شهر خودرو را شکست بدهیم

فلاح‌زاده: امیدوارم شهر خودرو را شکست بدهیم

پایگاه خبری فوتبالی- حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت: بازی سختی با شهر خودرو در پیش داریم ولی امیدوارم سه امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.

به گزارش فوتبالی، حاد فلاح زاده در ارتباط با شکست‌های متعدد سایپا بعد از هفته سوم لیگ برتر گفت: سایپا امسال با تیم جوانی وارد مسابقات شد و خیلی از بازیکنان ما سابقه بازی در لیگ برتر را نداشتند، طبیعتا وقتی یک تیم از بازیکنان جوان استفاده می‌کند ممکن است در برخی از بازی‌ها شکست بخورد و با چنین وضعیتی در چند هفته مواجه شود. بازیکنان ما اگر باتجربه‌تر شوند قطعا می‌توانند خودشان را در زمین بالانس کرده و راحت‌تر و با اشتباهات کمتری فوتبال بازی کنند.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: جوانان سایپا باید قدردان صادقی و فلسفه باشگاه باشند. معمولا کمتر مربی یا تیمی حاضر می‌شود که اینگونه در لیگ برتر جوانگرایی کند و امیدوارم بازیکنان جوان سایپا قدر این موقعیت را بدانند. فلسفه باشگاه سایپا استفاده از بازیکنان جوان است و در سال‌های گذشته هم شاهد بودیم که بازیکنان زیادی از این باشگاه به تیم‌های ملی و باشگاه‌های بزرگتر راه پیدا کردند. امیدوارم با وجود این جوانگرایی نتایج خوبی در این فصل بگیریم.

دروازه‌بان سایپا در ارتباط با تساوی این تیم برابر سپاهان در اصفهان، عنوان کرد: بعد از چند شکست پیاپی نیاز به این داشتیم که نوار باخت‌های ما پاره شود و خوشبختانه در اصفهان نتیجه خوبی گرفتیم. تیم ما و این بازیکنان جوان نیاز به زمان دارند تا در لیگ برتر باتجربه‌تر شوند و امیدوارم در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

فلاح‌زاده در ارتباط با دیدار مقابل شهر خودرو در هفته نهم لیگ برتر تصریح کرد: آنها بازیکنان باکیفیت و یک مربی قابل احترام دارند، قطعا بازی سختی برابر شهر خودرو در پیش داریم ولی در این بازی میزبان هستیم و امیدوارم حریف‌مان را شکست بدهیم تا موقعیت مناسب‌تری در جدول پیدا کنیم.


9697