عبدالله زاده: تنها دل‌خوشی مردم «جم» همین فوتبال است

عبدالله زاده: تنها دل‌خوشی مردم «جم» همین فوتبال است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: مردم واقعا این تیم را دوست دارند و با آن زندگی می‌کنند و جم مثل سایر شهرها امکانات تفریحی ندارد و دل‌خوشی مردم و جوانان این منطقه به همین فوتبال است که نباید این دل‌خوشی را از آن‌ها گرفت. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی عبدالله‌زاده، اظهار داشت: ما چند هفته‌ای است که خوب بازی می‌کنیم و با بدشانسی توپ های‌مان به تیریک دروازه می‌خورد و نمی‌توانیم دروازه حریفان را باز کنیم و هر چند که خوب بازی می‌کنیم ولی نتیجه مطلوبی نمی‌گیریم.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: بعد از مشکلاتی که بعد از دیدار با استقلال به وجود آمد امروز با پرواز وارد عسلویه شده‌ایم و برای دیدار با سپاهان خود را آماده می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم دل مردم شهرستان جم را شاد کنیم.

وی بیان کرد: مردم جم ما را شگفت‌زده کرده‌اند و مردم واقعا تیم پارس جنوبی را دوست دارند و با این تیم زندگی می‌کنند. امکانات تفریحی جم مثل آبادان و بوشهر و... نیست و تنها دل‌خوشی مردم این منطقه به همین فوتبال است و نباید این دل‌خوشی را از آن‌ها بگیریم.

عبدالله‌زاده خاطرنشان کرد: با تمام وجود برای شادی مردم جم و هواداران‌مان در جنوب کشور می‌جنگیم و دوست داریم تا با گرفتن نتایج مطلوب آن‌ها را شاد ببینیم و قطعا برای شاد دیدن مردم با تمام توان بازی خواهیم کرد.

4344