سخنگوی ذوب آهن: منصوریان گفت از این فشار رها می‌شویم/ نیازی به تغییر نیست!

سخنگوی ذوب آهن: منصوریان گفت از این فشار رها می‌شویم/ نیازی به تغییر نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: به کسب نتیجه در دیدار با تیم شاهین امید داریم و می‌توانیم از این بحران خارج شویم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، احمد جمشیدی، درباره شرایط تیم فوتبال ذوب آهن بعد از باخت به پیکان در لیگ برتر گفت: باوجود اینکه شکست خوردیم اما از نظر سطح بازی و کیفیت خوب عمل کردیم. بازیکنان با روحیه و با نشاط بازی کردند و هم قسم شدند که از بحران خارج شوند. این بازی را هم روی یکی، دو اشتباه فردی واگذار کردیم.

وی ادامه داد: با عملکردی که بازیکنان مقابل پیکان نشان دادند، امیدوار شدیم که از این به بعد نتیجه بهتری بگیریم و جایگاهمان در جدول بهتر شود. روز شنبه و بعد از بازی جلسه ای با حضور مدیرعامل باشگاه با کادر فنی و بازیکنان برگزار شد که در خصوص شرایط تیم صحبت کردیم. همه امیدوار هستیم. اعضای تیم قول دادند مقابل شاهین هم امتیاز کامل را بگیرند و هم خوب بازی کنند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره صحبت های رسول کربکندی مبنی بر اینکه دیدار با شاهین آخرین فرصت علیرضا منصوریان سرمربی این تیم است، یادآور شد: به هر حال آقای کربکندی رئیس سازمان فوتبال است و فنی صحبت کرده است. ما به بازی با شاهین امیدواریم و اعتقاد داریم تیم می تواند از بحران خارج شود.

جمشیدی تاکید کرد: منصوریان خودش هم گفت که تیم از این فشار رها می شود. نیازی به ایجاد تغییر در تیم نیست و به پتانسیل فعلی ایمان و اعتقاد داریم.

4344