کوتینیو: در بایرن از این هم بهتر خواهم شد

کوتینیو: در بایرن از این هم بهتر خواهم شد

پایگاه خبری فوتبالی- فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرده که بتواند به مراتب بهتر از این برای تیم باواریایی بازی کند. این بازیکن برزیلی در صحبتهایی، بازی های  تیمش در بوندسلیگا را دشوار توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، تابستان امسال کوتینیو تصمیم گرفت تا بعد از سپری کردن یک سال و نیم پرفراز و نشیب در بارسا و رویارویی با انتقادات فراوان، رختکن این تیم راترک کند. او درنهایت با قراردادی قرضی به بایرن مونی منتقل شد و دراین تیم شروع خوبی داشت و به نظر می رسد که دراین تیم احیا شده و در حال بازگشت به روزهای اوجش است.

البته خود کوتینیو هم می داند که هنوز با روزهای اوجش فاصله دارد او در این رابطه گفته:«تمام بازی ها و تمام تیم های حاضر در بوندس لیگا دشوار و سخت هستند و ما همیشه باید تا آخرین لحظه هر دیداری بجنگیم تا بتوانیم به نتایج مدنظرمان برسیم. تیم ما در دیدار مقابل یونیون برلین، تا آخرین لحظه جنگید.هرزمان که توپ را در اختیار داشتیم آرام بودیم، اما ما خودمان هم می دانیم که می توانیم از این هم بهتر بازی کنیم. این روزها در بایرن مونیخ احساس خوبی دارم و تعامل با هم تیمی هایم روز به روز بهتر می شود. اما خودم می دانم که هنوز به فرم ایده آلمنرسیده ام و باید در آینده از این هم بهتر شوم.»

 

6363