رونالدو: اگر دست خودم بود فقط برای تیم ملی و در لیگ قهرمانان بازی می کردم

رونالدو: اگر دست خودم بود فقط برای تیم ملی و در لیگ قهرمانان بازی می کردم

پایگاه خبری فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در گفتگوی بلندبالایی با فرانس فوتبال شرکت کرده که تدریجا بخش های مختلفی از این گفتگو منتشر می شود.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در بخشی از این گفتگو اعلام کرد که به شدت می کوشد تا برای طولانی ترین مدت ممکن در اوج دنیای فوتبال حضور داشته باشد و دوست دارد یک بازیکن کامل باشد. او در صحبتهایی گفت:« اگر دست خودم بود، فقط در بازیهای مهم بازی می کردم؛ در بازیهای تیم ملی و همچنین لیگ قهرمانان اروپا. این سبک بازیهاست که به من انگیزه می دهند. بازیهایی که در آنها برای هدف خاصی بازی می کنی. در یک تورنمنت سخت و پرفشار.»

رونالدو ادامه داد:« با وجود این صحبتها باید حرفه ای بود وهرروز در بالاترین سطح ممکن قرار داشت تا به خانواده و باشگاهی که نماینده اش هستی و به تو حقوق می دهد، ادای احترام کنی.»

کریس که اخیرا از مرز 700 گل عبور کرده در ادامه در پاسخ به سوالی درمورد گل موردعلاقه اش از بین تمامی گلهایی که به ثمر رسانده، ضربه برگردانی که با پیراهن رئال مادرید به یوونتوس (در آوریل سال 2018 زد) را انتخاب کرد و گفت:« آن گل را چند سال پیش زدم. در لحظه ای سرنوشت ساز آن گل از راه رسید؛ در یک بازی مهم و مقابل یک تیم بزرگ و یک دروازه بان استثنایی به نام جیجی بوفون. باید به ارتفاع توپی که به آن ضربه زدم توجه کنید. توپ در ارتفاع 240 سانتی متری بود. فوق العاده بود. از نظر من این یک گل قیچی برگردان بود که قبل از آن هرگز شاهدش نبودیم. البته چون خودم این گل را زده ام، این را نمی گویم.»

6363