عذرخواهی ریبری به خاطر جنجال اخیرش: واقعا متاسفم

عذرخواهی ریبری به خاطر جنجال اخیرش: واقعا متاسفم

پایگاه خبری فوتبالی- فرانک ریبری، ستاره فرانسوی فیورنتینا در بازی اخیر تیمش مقابل لاتزیو حسابی گردوخاک به پا کرد و رفتار نامناسبی را به نمایش گذاشت و انتظار می رود که محرومیت سنگینی درانتظار او باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، ریبری حالا رسما به خاطر جنجال آفرینی های دیشب خود عذرخواهی کرده است. او بعد از پایان دیدار دو تیم فیورنتینا و لاتزیو، در شرایطی که به شدت از دست گروه داوری عصبانی بود، به سمت پاسری رفته و او را هل داد و شنیده می شود که محرومیتی چهار جلسه ای برای این بازیکن فرانسوی در نظر گرفته شود.

حالا ریبری با انتشار پیامی در توئیتر خود رسما به خاطر رفتارش در این بازی عذرخواهی کرده است.او دراین پیغام نوشته:« از هم تیمی هایم، سرمربی و هواداران عذرخواهی می کنم. از آقای پاسری نیز معذرت می خواهم، در پایان بازی حسابی آزرده و ناراحت بودم و امیدوارم او بتواند شرایط روحی من را درک کند. دوست دارم همیشه در زمین باشم و به هم تیمی هایم کمک کنم، چون با تمام وجود برای این شهر و باشگاه بازی می کنم و اصلا به همین خاطر به فلورانس آمده ام. من فکر می کنم فیورنتینا باید مانند سایر باشگاه ها توجه بیشتری به کار بزرگی که ما هر روز انجام می دهیم داشته باشد»

ریبری 36 ساله در تابستان با ترک بایرن مونیخ به عنوان بازیکن آزاد به فیورنتینا پیوست.او در 9بازی سری آ در این فصل دو گل زده و دو پاس گل به هم تیمی هایش داده است.

6363