لایک جنجالی لاکازت زیر پست منتقد امری و ژاکا

لایک جنجالی لاکازت زیر پست منتقد امری و ژاکا

پایگاه خبری فوتبالی- الکساندر لاکازت این روزها ستاره خبرساز باشگاه آرسنال است. او بعد ازتساوی 2-2 تیمش مقابل کریستال پالاس در ورزشگاه امیریتس پستی جنجالی را در اینستاگرام لایککرد که حسابی گرد و خاک به پا کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، در جریان این بازی هم جنجالهایی اتفاق افتاد و زمانی که گرانیت ژاکا کاپیتان آرسنال تعویض شد، رودرروی هوادارانی که درسکوها به انتقاد از عملکرد او در زمین برایش سوت می زدند قرار گرفت. به همین خاطر جو حاکم بررختکن آرسنال دراین روزها بحرانی است و لاکازت با بهره گیری از اینستاگرام، هیزم این آتش را بیشتر کرده است. او با لایک کردن پست تروپز، یکی از هواداران افراطی آرسنال که بارها در تلویزیون هواداران آرسنال، یک کانال یوتیوبی مطرح آرسنالی ها حضور داشته ، علیه ژاکا و امری موضع گیری کرد.

این هوادار افراطی آرسنال در پستش نوشته:« متاسفم تا اینجا توانستیم که برسیم. نمی توانی در خانه 0-2 مقابل کریستال پالاس پیش بازی و درنهایت بازی را مساوی به پایان ببری. امری تا حالا از تو حمایت می کردم ولی واقعا بس است. ژاکا را هم می توان حسابش را رسید. نمی خواهم دیگر او را با پیراهن آرسنال ببینم.» و کمی بعد لاکازت این پست جنجالی را لایک کرد.

درپایان این بازی، اونای امری در تلاش برای توجیه کردن رفتار ژاکا گفت:« او اشتباه کرده؛ ما باید خودمان را آرام کنیم و با ژاکا صحبت کنیم. واکنش او صحیح نبود. باید به هواداران ، چه زمانی که تیم را تشویق می کنند و چه زمانی که از تیم انتقاد می کنند احترام بگذاریم.»

6363