قوت گرفتن شایعات حضور مورینیو در آرسنال

قوت گرفتن شایعات حضور مورینیو در آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها عملکرد اونای امری روی نیمکت مربیگری آرسنال با اما واگرهای زیادی روبروست و هرروز بر تعداد افرادی که خواهان برکناری این سرمربی اسپانیایی هستند افزوده می شود.

به گزارش فوتبالی، در این میان، نام فردی که به عنوان جانشین امری برای توپچی ها درنظر گرفته شده، حسابی حیرت آور است: ژوزه مورینیو

اینطور به نظر می رسد که آتشی که در باشگاه آرسنال برافروخته شده به این راحتی ها قابل کنترل نیست و بعد از آنکه این تیم مقابل کریستال پالاس امتیاز از دست داد، مخالفان اونای امری سرمربی اسپانیایی این تیم روزبه روز بیشتر می شود. برخی خواهان برکناری هرچه زودتر امری هستند؛ عده ای تا پایان سال میلادی به او فرصت می دهند وبرخی دیگر معتقدند که امری باید در پایان فصل از سمت سرمربیگری آرسنال کنار برود. 

دراین میان سران باشگاه لندنی نمی خواهند عجله کنند ولی درعین حال در حال بررسی گزینه هایی برای جانشینی امری در تیمشان هستند. در بین این گزینه ها، یک نام بیشتر از سایرین جلب توجه می کند: ژوزه مورینیو؛ این روزها منتقدان و هواداران آرسنال تمایل زیادی دارند تا ژوزه مورینیو را روی نیمکت مربیگری تیمشان ببینند. در گزارشی که روزنامه اکسپرس به این بهانه منتشر کرده، می خوانیم:« آرسنال حالا دیگر آنقدرها خوب نیست که بتواند فوتبالی درخشان و تهاجمی را به اجرا بگذارد. اگر کلوپ و گواردیولا موفق هستند به این دلیل است که ابزار موفقیت را در اختیار دارند. آرسنال هم خط حمله خوبی دارد ولی مثل دو تیم مذکور نیست.»

این روزها رسانه های انگلیسی درگزارشهایشان به این نکته اشاره می کنند که مورینیو از پیشنهاد حضور روی نیمکت مربیگری آرسنال استقبال خواهد کرد. او درانتظار چالشی هیجان انگیز است و لیگ برتر انگلیس انتخاب اول او خواهد بود. اگر هم مورینیو بخواهد تا در خارج از انگلیس مربیگری کند، قطعا باید پیشنهادی جذاب دریافت کند. کارشناسان براین باورند که آرسنال می تواند گزینه ایده آلی برای آقای خاص باشد و درصورتی که مورینیو به سمت مربیگری توپچی ها برگزیده شود، آرسنال سومین باشگاه انگلیسی بعد از چلسی و یونایتد خواهد بود که آقای خاص را برروی نیمکت مربیگری اش دیده.

این گمانه زنی ها هفته گذشته و با حضور مورینیو در ورزشگاه امیریتس و تماشای دیدار آرسنال و ویتوریا گیمارش در لیگ اروپا افزایش چشمگیری یافت.البته گزینه های مدنظر آرسنالی ها فقط به مورینیو ختم نمی شود و آنها ماسمیلیانو الگری، سامپائولی، پاتریک ویه را، تیری آنری و مارک آرتتا را نیز زیر نظر دارند.

6363