عصبانیت بالوتلی از تعویض و شکستن دوربین یک عکاس

عصبانیت بالوتلی از تعویض و شکستن دوربین یک عکاس

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو بالوتلی در دیدار برابر جنوا پس از این که از سوی مربی مجبور به ترک میدان شد با عصبانیت به دوربین یک عکاس ضربه زده و آن را شکست.
به گزارش فوتبالی، دو تیم جنوا و برشا روز گذشته به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با نتیجه ۱ - ۳ به نفع جنوا به پایان رسید. پس از بازی ماسیمو لواتی با انتشار پستی در اینستاگرام خود اعلام کرد که بالوتلی به دوربین او که روی یک سه پایه کنار زمین قرار داشت و با یک سیم ۳۵ متری و یک ریموت کنترل می‌شد، ضربه زده است. این عکاس در پست خود نوشته: " وقتی آقای بالوتلی تعویض شد، دوربین را مانند توپ فوتبال برداشته و به سمت تابلوی تبلیغاتی شوت کرد. توپ جمع کنی که این صحنه را دید سریعا با من تماس گرفت و اتفاق را شرح داد. من دوربین را برداشتم و دیدم که آثار ضربه روی آن مشهود است و دیگر کار نمی کند. سعی کنید ناراحتی خود را روی ابزار کار سایر افراد خالی نکنید. "
این عکاس مدعی شد که این اتفاق را به مدیر برشا اعلام کرده و هشدار داد که قبض تعمیر دوربین را به باشگاه ارسال می کند تا جریمه خود را دریافت کند. او در ادامه اضافه کرد: " این ابزار بسیار حساس هستند و نباید به آنها ضربه زد. باید بگویم که بسیار ناراحت و ناامید هستم. احترام بگذارید، شما باید به افرادی که کار می‌کنید و ابزار کار آنها احترام بگذارید. "

۱۰۷۰