مسی: برای گلزنی زندگی نمی‌کنم، از فوتبال می‌روم اگر...

مسی: برای گلزنی زندگی نمی‌کنم، از فوتبال می‌روم اگر...

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، می گوید که گلزنی اهمیت زیادی برای او ندارد و اگر روزی نتواند برای طولانی مدت توپ  را حفظ کند از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره تیم ملی آرژانتین در سال های اخیر رقابت جدی و سنگینی با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید، برای گلزنی و کسب کفش و توپ طلا داشته است. اما این بازیکن خود را یک گلزن صرف نمی داند و ترجیح می دهد که به جای باز کردن دروازه حریفان موقعیت های خطرناک را برای استفاده سایر هم تیمی های خود خلق کند. این بازیکن در گلزنی نیز بی نظیر نشان داده اما به سایر جوانب علاقه بیشتری دارد. او در گفتگو با TYC اسپرت اظهار داشت: " من یک گلزن تیپیکال نیستم. ترجیح می دهم به عقب بروم و با توپ و ایجاد موقعیت ارتباط بیشتری داشته باشم. همچنین دوست دارم به داخل محوطه جریمه بیایم و گلزنی کنم اما اینطور نیست که برای گلزنی زندگی کنم. اگر مدت زمان زیادی را بدون لمس توپ بگذرانم از فوتبال می روم. یاد گرفتم که خودم را در بازی کنترل کنم و لحظه درست را نیز پیدا کنم. زمان هایی هست که مجبور نیستم دخالت کنم و برای بهترین زمان صبر می کنم. من رشد کردم. حالا بهتر بازی خوانی می کنم و می دانم که چه زمان و چگونه با سایر بازیکنان همکاری کنم که تاثیر بیشتری داشته باشم. "

او همچنین درباره تفاوت شرایط فوتبال و هواداران در آرژانتین و اسپانیا گفت: " اگر در اسپانیا ببازید اتفاقی رخ نمی دهد. در آرژانتین نمی تواند خانه خود را ترک کنید و همه چیز بسیار دیوانه وار است. در مجموع و در فوتبال دیوانگی روزانه راه خود را به این ورزش باز کرده است. این را می توان در تیم ملی آمریکای جنوبی دید. آنها به شما اجازه نمی دهند که بخوابید. آنها در هتل چیزهایی نیز به سمت شما پرتاب می کنند. "

1070