عکس / داستان عجیب بازیکنی که از نیمکت به تیم حریف پنالتی داد!

عکس / داستان عجیب بازیکنی که از نیمکت به تیم حریف پنالتی داد!

پایگاه خبری فوتبالی - در جریان دیدار جمعه شب بین دو تیم بوخوم و نیوهولشتاین کیل، هافبک این تیم در حالی که هنوز وارد زمین نشده بود، باعث شد که یک پنالتی به نفع بوخوم اعلام شود. 

به گزارش فوتبالی، دو باشگاه جمعه شب در جریان رقابت های بوندس لیگا 2 به مصاف یکدیگر رفته بودند. میشاییل ابروین، هافبک نیوهولشتاین کیل که در ماه ژوئن به این تیم پیوسته بود و هنوز اولین بازی خود را برای این تیم انجام نداده، در کنار زمین در حال گرم کردن بود که توپ به سوی آمد و پیش از این که از خط خارج شده و اوت شود، توسط او کنترل شد. داور بازی در لحظه اول تصمیم درست را نگرفت اما کم داور ویدیویی خیلی سریع به او اعلام کرد که باید بر اساس قوانین یک پنالتی به سود بوخوم اعلام شود و یک کارت زرد نیز به ابروین نشان داده شود.

 بر اساس قوانین فدراسیون جهانی فوتبال اگر یک بازیکن نیمکت نشین دخالتی در جریان بازی داشته باشد، داور می تواند یک ضربه آزاد مستقیم یا پنالتی بستگی به شرایط بازی به سود تیم حریف اعلام کند. در این مورد چون ابروین در داخل محوطه جریمه خودی این توپ را لمس کرده بود، یک پنالتی به سود بوخوم اعلام شد و این تیم توانست گل خود را به ثمر برساند هرچند در نهایت بازی با نتیجه 1 - 2 به سود نیوهولشتاین به پایان رسید. 

1070