والدانو : رائول ، گواردیولای رئال مادرید خواهد شد

والدانو : رائول ، گواردیولای رئال مادرید خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- خورخه والدانو یکی از بازیکنان افسانه ای باشگاه رئال مادرید یکی از یادداشت نویسهای هفتگی روزنامه ال پائیس است و در یادداشت این هفته اش به تمجید از رائول گونزالس اسطوره سابق باشگاه مادریدی که این روزها به عنوان سرمربی تیم پایه ای کهکشانی ها مشغول به کار است پرداخته. 

به گزارش فوتبالی، والدانو رائول را آینده باشگاه مادریدی نامیده و درمورد او نوشته:« اگر باشگاه مادریدی بداند که چطور باید از رائول مراقبت کند، در سالهای آتی او تبدیل به سرمربی ای خواهد شد که رئال برای غلبه بر فشارهای رسانه ای و جو جنجالی و توقعات بالایی که در باشگاه وجود دارد، به او نیاز خواهد داشت. این روزها از چپ و راست این عبارت درمورد حضور رائول دردنیای سرمربیگری به گوش می رسد که "هنوز زود است" دقیقا همان چیزی که 25 سال پیش و زمانی که من فوتبالم را شروع کرده بودم، به من می گفتند.»

والدانو ادامه داد:«رائول به هیچ کسی اجازه نخواهد داد تا در ایده هایش برای باشگاه دخالت کند. چون او اعتماد به نفس بالایی دارد که به ذات مادریدی اش برمی گردد. فکر می کنم که رئال در رائول، گواردیولا و سیمئونه خودش را پیدا خواهدکرد. و شخصیت رائول در این قالب شکل خواهد گرفت... مورینیو یا الگری؟ بهتر است که به زیدان احترام بگذاریم و اگر درمورد آینده صحبت می کنیم، رائول را فراموش نکنیم. این بهترین راه برای احترام گذاشتن به رئال مادرید است.»

این اسطوره باشگاه مادریدی در مورد رائول ادامه داد:«با حضور رائول، برنابئو ورزشگاه دیگری خواهد شد. رائول می تواند تمام آنچه برای مادریدی ها الهام بخش است را درتیم پیاده کند. او شخصیتی فداکار، با پشتکاری بالا، جدی و رقابتی دارد. این توانایی که تا آخرین قطره خون در خدمت فوتبال است ستودنی است. رئال همیشه تیم بازیکنان است؛ آنها بازیکنان باکیفیت را می خرند و از آنها توقع دارند تا مردانه بجنگند. با بودن رائول که معنی شرم و غرور یک مادریدی را کاملا درک می کند، تیم فوق العاده خواهد شد.»

6363