توخل: انتخاب بین کاوانی و ایکاردی برایم سخت است

توخل: انتخاب بین کاوانی و ایکاردی برایم سخت است

پایگاه خبری فوتبالی- روز یکشنبه دو تیم پاری سن ژرمن و مارسی دیدار حساس لیگ فوتبال فرانسه را برگزار خواهند کردو شواهد و قراین حکایت از آن دارد که ادینسون کاوانی در این بازی اولین دقایقش را بعد از سپری کردن دوران مصدومیت سختی که در ماه آگوست گریبانگیرش شده بود بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی در این میان توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن دردسرهای زیادی برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش دارد. او در یک سو آقای گل تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن را می بیند که به روزهای اوجش بازگشته و آماده است تا برای پاری سن ژرمن به میدان برود و در سوی دیگر مائورو ایکاردی قرار دارد که عملکرد حیرت آوری در بازیهای اخیر تیمش داشته و در شش بازی به 5 گل رسیده و در بازار تابستانی به صورت قرضی از اینتر به پی.اس.جی منتقل شده.

توخل دراین رابطه گفت:« هیچ سلسله مراتبی درمورد ایکاردی و کاوانی نداریم. باید خودمان را با شرایط تطبیق بدهیم و ادینسون کاوانی تا به اینجای کار مصدوم بود. مصدومیتش هم تقصیر خودش نبود ولی اوضاع اینگونه پیش رفت. باید از او مراقبت کنیم؛ چون ریسک بازگشت مصدومیتش همیشه وجود دارد. لحظات سختی را پشت سرمی گذارد تا بتواند به ریتم تیم عادت کند. ولی این بدان معنا نیست که کاوانی انتخاب اول، دوم یا سوم ماست.»

سرمربی پی.اس.جی در ادامه صحبتهایش درمورد کاوانی گفت:« او از اینکه نتوانسته تا اینجای فصل برای تیم بازی کند ناامید است و این کاملا طبیعی است. من با کاوانی صحبت کرده ام و شرایط سختی است. از یک سو می خواهم به او فرصت بازی کردن بدهم چون شایستگی اش را دارد و به شدت تمرین کرده تا در زودترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد ولی از سوی دیگر باید به فکر تیم باشم و در جریان یک بازی نمی توانم قول بدهم که او 15 دقیقه یا 20 دقیقه بازی کند. این بدان معنا نیست که کاوانی در تمرینات تیم ناامید کننده ظاهر شده. امیدوارم که او صبور باشد و مثل آنچه تا به امروز از او دیدیم روی خوشش را حفظ کند.سعی می کنم تا در بازی با مارسی دقایقی به او میدان بدهم چون به این نیاز دارد تا به ریتم بازیها برگردد.»

در روزهای مصدومیت کیلیان امباپه و ادینسون کاوانی، ایکاردی بهترین بهره را از غیبت این دو ستاره برد ودرترکیب تیم پاریسی حسابی خوش درخشید و حالا کار برای توخل برای انتخاب بین او و کاوانی خیلی سخت شده است.

6363