بنزما در تعطیلات به سراغ حجامت و بادکش رفت

بنزما در تعطیلات به سراغ حجامت و بادکش رفت

پایگاه خبری فوتبالی- کریم بنزما مهاجم فرانسوی باشگاه رئال مادرید تصویری جدید را از خودش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، قرار براین بود که امروز بازی ال کلاسیکو میان دوتیم رئال مادرید و بارسلونا برگزار شود ولی به دنبال بحران سیاسی در کاتالونیا این بازی لغو و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد و درنتیجه بازیکنان دو تیم رئال مادرید و بارسلونا این هفته، بازی نداشتند.

حالا کریم بنزما با بهره گیری از روزهای فراغتش به سراغ شیوه ای درمانی و سنتی رفته و عکسی از خودش دراین ارتباط در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که نه به لحظه ای خاص و خانوادگی اختصاص دارد و نه درکنار اتومبیلی گران قیمت گرفته شده. کریم بنزما در این روزهای تعطیل به سراغ متدی سنتی رفته تا با بهره گیری از آن شرایط فیزیکی اش را بهبود ببخشد و تصویری از آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده. این شیوه درمانی استفاده از بادکش و حجامت است که برای بدن فواید زیادی دارد. بسیاری از ورزشکاران در سالهای اخیر از این شیوه استفاده می کنند و بدین ترتیب احتمال دردهای عضلانی شان را کاهش می دهند. 

این شیوه درمانی سنتی باعث تقویت رگهای خونی بدن، بهبود گردش خون در بدن و ریلکس شدن بدن و ذهن نیز می شود. کریم بنزما حالا تصویری از خودش در اینستاگرام منتشر کرده که برروی کمرش جای 7 دایره قرمز دیده می شود که حکایت از آن دارد که او به سراغ بادکش و حجامت رفته است.

6363