ساری بعد از مصدومیت وحشتناک ایگواین: او به هوش است

ساری بعد از مصدومیت وحشتناک ایگواین: او به هوش است

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم یوونتوس و لچه که با تساوی 1- 1 دو تیم به پایان رسید، گونزالو ایگواین ستاره آرژانتینی بینکونری حسابی هواداران فوتبال را نگران کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی در جریان این بازی سر ایگواین با شدت به سر گابریال، دروازه بان لچه برخوردکرد و هردویشان نقش برزمین شدند.در پی این برخورد وحشتناک، اعضای کادر پزشکی دو تیم سریعا واردزمین شدند و سر ایگواین که دچار خونریزی شده بود را باند پیچی کردند و او توانست بازی را دنبال کند. اما طبق گزارشهای منتشره بعد از اتمام بازی، حال ایگواین بد شد و همین باعث شد تا نگرانی ها در مورد شرایط او افزایش یابد

اما مائوریتسیو ساری در پایان بازی در گفتگو با اسکای سپورت ایتالیا درمورد شرایط مهاجم آرژانتینی تیمش توضیحات بیشتری ارائه کرده:« سر گونزالو بخیه خورد و حالا باید تصمیم بگیرند که آیا او به بیمارستان منتقل بشود یا نه. ایگواین به هوش است و نسبت به همه چیز واکنش نشان می دهد و فکر می کنم که با کاروان یووه به تورین باز خواهد گشت.»

ساری در ادامه درمورد وضعیت میرالم پیانیچ هم که با مصدومیتی عضلانی روبرو شد توضیح داد:« دقیقا نمی دانم که شرایط او به چه ترتیب است.» او همچنین درمورد استراحت دادن به رونالدو دراین بازی گفت:« رونالدو از نظر فیزیکی و روانی خسته بود. اگر ما او را با خودمان به اینجا می آوردیم، مانع از ریکاور شدن کریس می شدیم. زمانی که بازیکنی خسته است، باید به او اجازه داد تا استراحت کند. این چیزی است که خود کریس هم آن را حس کرده بود.ما دراین بازی 10 موقعیت گلزنی خلق کردیم ولی از آنها بهره کافی را نبردیم.»

این دومین باری است که یوونتوس تحت نظر مائوریتسیو ساری امتیاز از دست می دهد و پیش از این درماه سپتامبر و در مصاف با فیورنتینا هم امتیاز از دست داده بود. یوونتوس بازی بعدی اش را روز چهارشنبه و در مصاف با جنوا برگزار خواهد کرد.

6363