ستاره سه گله چلسی یادش رفت توپ بازی را به یادگار ببرد

ستاره سه گله چلسی یادش رفت توپ بازی را به یادگار ببرد

پایگاه خبری فوتبالی- پولیسیچ ستاره جوان باشگاه چلسی که در دیدار تیمش مقابل برنلی ستاره میدان بود با درخشش در این بازی جوانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر لقب گرفت که در یک بازی برای چلسی هت تریک کرد.

به گزارش فوتبالی،  این بازیکن آمریکایی در پایان مسابقه فراموش کرد تا توپ بازی را به یادگار به خانه ببرد. پولیسیچ 21 ساله دراین بازی به لمپارد کمک کرد تا به هفتمین برد متوالی اش در تمام رقابتها دست بیابد. پولیسیچ در پایان مسابقه در گفتگویی با اسکای سپورتس شرکت کرد و گفت:« باورنکردنی است؛ عجب روزی بود. از نتیجه بازی خوشحالم. کاش می شد که دراین بازی کلین شیت می کردیم ولی درنهایت، امروز برای من روز ویژه ای بود. »

پولیسیچ تا پیش از این هرگز در کارنامه ورزشی اش هت تریک نکرده بود و در جریان این گفتگو اعلام کرد که یادش رفته که توپ بازی را به یادگار بردارد:«راستش به برداشتن توپ بازی فکر نکردم. از هم تیمی هایم متشکرم که این موضوع را به من یادآوری کردند. »

پولیسیچ حالا جوانترین بازیکن تاریخ چلسی است که در تاریخ رقابتهای لیگ برتر موفق به هت تریک شده و تنها با 42 روز کمتر از تامی آبراهام این رکورد را به خودش اختصاص داده. او دراین باره گفت:« مطمئنا تامی آبراهام از این اتفاق خوشحال نیست ولی او هم یک بازیکن تیم است.»

چند ماه پیش بود که پولیسیچ با قراردادی 74 میلیون دلاری از دورتموندبه چلسی منتقل شد و او حالا توانست تا مهارتهایش را برای تیم جدیدش به نمایش بگذارد. او دراین باره ادامه داد:« من تا به اینجای فصل چند بازی مختصر برای چلسی برگزار کرده بودم و سعی می کردم تا فرصت بیشتری پیدا کنم و بتوانم تاثیرگذار ظاهر شوم. در هفته های اخیر چند باری بازی کردم و در بازی با نیوکاسل به کمک تیم آمدم و فکر می کنم که با دیدن آن نمایش بود که در بازی امشب به من فرصت بازی مجدد داده شد.بعد از انتقال به تیمی بزرگ به کمی زمان نیاز داری. از روند رشدم تا به اینجا راضی هستم. تیم ما فوق العاده است و هم تیمی هایم به من کمکهای زیادی کرده اند..»

6363