برنلی 2 - 4 چلسی؛ برد با هت تریک پولیسیچ

برنلی 2 - 4 چلسی؛ برد با هت تریک پولیسیچ

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده و با نتیجه 2-4 برنلی را مغلوب کند.

به گزارش فوتبالی، چلسی که زیر نظر فرانک لمپارد در هفته های اخیر تبدیل به تیم بسیار آماده ای شده، امروز با هت تریک و درخشش کریستن پولیسیچ که در ابتد موفق شد با نتیجه 2-4 برنلی را شکست داده و به هفتمین پیروزی متوالی خود در تمامی رقابت ها دست یابد. در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و جریان مسابقه بیشتر در میانه میدان دنبال شد، اما چلسی در دقیقه 20 به گل اول دست یافت.

اشتباه لوتون در میانه میدان باعث شد کریستن پولیسیچ صاحب فرصت شده و با سرعت به محوطه جریمه برسد و با ضربه ای زمینی و دقیق گل اول از گوشه محوطه را به ثمر برساند.

در دقیقه 27 و روی پاس ویلیان، کریستن پولیسیچ می توانست باز هم دروازه برنلی را باز کند اما پوپ با عکس العمل خود مانع رخ دادن این اتفاق شد. دقایقی بعد و روی ارسال متئو کواچیچ، این بار مونت صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه سر او راهی به دروازه برنلی نیافت.

اما در دقیقه 45 چلسی به گل دوم دست یافت. کریستن پولیسیچ این بار با حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شده و با ضربه ای زمینی زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

چلسی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 55 به گل سوم هم دست یافت. ارسال مونت از روی نقطه کرنر با ضربه سر تماشایی کریستن پولیسیچ با پشت سر همراه شد و این ستاره آمریکایی هت تریک خود را کامل کرد.البته این پایان کار نبود و چلسی در دقیقه 59 به گل چهارم هم دست یافت. روی پاس تامی آبراهام، ویلیان در گوشه محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای زمینی و دقیق گل چهارم را به ثمر رساند.

در دقیقه 68 ویلیان فرصت خوبی برای زدن گل پنجم چلسی داشت، اما ضربه او به مدافعان برنلی برخورده کرد. در دقیقه 77 و با متوقف شدن هودسون اودوی، چلسی صاحب یک ضربه پنالتی شد اما داور بعد از بازبینی صحنه رای خود را تغییر داد.در دقیقه 86 برنلی یکی از گل های خورده را جبران کرد. رودریگز پشت محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه خیره کننده و فوق العاده موفق شد دروازه کپا را باز کند.

این پایان کار نبود و برنلی در دقیقه 89 به گل دوم هم دست یافت. این بار مک نیل پشت محوطه صاحب فرصت شد و او نیز با ضربه ای تماشایی دروازه بان چلسی را مغلوب کرد. اما در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و چلسی با نتیجه 2-4 برنلی را مغلوب کرد.