جلسه مهم سران اینتر با بارسا برسر راکیتیچ

جلسه مهم سران اینتر با بارسا برسر راکیتیچ

پایگاه خبری فوتبالی - اینطور به نظر می رسد که باید خودمان را آماده خواندن خبر جدایی ایوان راکیتیچ از بارسلونا کنیم. ستاره کروات بارسلونا دیگر مثل سابق بازیکن محبوب و مورد اعتماد ارنستو والورده نیست و نقش او در ترکیب بارسا کمرنگتر از هرزمان دیگری است و همه به دنبال راهکاری برای حل این مشکل در بازار نقل و انتقالات زمستانی هستند.

به گزارش فوتبالی، در همین راستا مذاکراتی نیز در جریان است. تعدادی از مدیران باشگاه اینترمیلان هفته گذشته به بارسلونا سفر کردند تا با سران باشگاه کاتالان برسر این بازیکن کروات مذاکره کنند و به دنبال راهکارهایی برای جذب راکیتیچ هستند. دراین میان اگرچه اختلاف نظرهایی وجود دارد ولی با توجه به ارتباط خوب سران دو باشگاه، به نظر می رسد که روند مذاکرات به خوبی طی خواهد شد.

راکیتیچ در طول سالهای اخیر همواره یکی از بازیکنان فیکس و اصلی بارسا بوده ولی اینطور به نظر می رسد که دوران درخشش او درتیم کاتالان به سر آمده است. سران باشگاه بارسلونا درسال 2018 تا یک قدمی انتقال او به پاری سن ژرمن پیش رفتند ولی در نهایت خود راکیتیچ حاضر به نقل مکان به پاریس نشد و پیشنهاد جنجالی این تیم را رد کرد. درهمان زمان سران بارسا به راکیتیچ اعلام کردند که قصد تمدید قراردادش را ندارند و حاضر بودند تا به عنوان بخشی از قرارداد انتقال نیمار به بارسا، او را به تیم پاریسی واگذار کنند. در نهایت این اتفاق رخ نداد و راکیتیچ در بارسا ماندگار شد و تمام تلاشهایش برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم تا به امروز بی ثمر بوده.

راکیتیچ روزهای خوبی را در کاتالونیا پشت سرنمی گذارد و آماده یافتن راهکاری برای حل مشکل نیمکت نشینی اش است. او قصد دارد تا هرچه زودتر بارسا را ترک کند تا در تیمی تازه دوباره به زمین چمن بازگردد. بارسایی ها هم ضمن احترام به حرفه ای گری او، شرایطش را درک می کنند و به همین خاطر هم حاضر به فروششش شده اند. حالا سران اینتر برای جذب راکیتیچ دست به کار شده اند و پیرو آئوسیلیو اخیرا با سران بارسا جلساتی را داشته است. او از سران بارسا زمان خواسته تا با راکیتیچ صحبت کرده و شرایط را برای انتقال او به میلان محیا کند.

از سوی دیگر بارسایی ها برای فروش راکیتیچ حداقل 35 میلیون یورو طلب کرده اند و البته می دانند که قیمت او با توجه به نیمکت نشینی های متوالی اخیرش افت کرده و به علاوه این را درنظر دارند که این بازیکن کروات تنها 1 سال و نیم دیگر با بارسا قرارداد دارد.

 6363