انتقاد پپ از تیمش به رغم برد: اینجوری، سقوط می کنیم

انتقاد پپ از تیمش به رغم برد: اینجوری، سقوط می کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- اگرچه منچسترسیتی موفق شد تا در بازی امروزش مقابل استون ویلا با نتیجه 0-3 به پیروزی برسد اما در پایان این بازی، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی از عملکرد شاگردانش انتقادات زیادی داشت.

به گزارش فوتبالی، با این برد، سیتی با یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول، فاصله اش خود را با صدر جدول را به سه امتیاز رساند.

گواردیولا درپایان بازی با انتقاد از عملکرد شاگردانش در نیمه اول به این نکته اشاره کرد که اگر شاگردانش اینگونه بازی کنند، تیمش در پایان فصل سقوط خواهد کرد. او دراین رابطه گفت:«شش روز پیش ما هشت امتیاز کمتر از لیورپول داشتیم و حالا در فاصله سه امتیازی لیورپول در صدر جدول قرار داریم. اما نگرانی من مربوط به جدول رقابتها نیست؛ من از سبک بازی شاگردانم و تیمم نگران هستم. اگر تا پایان فصل مثل نیمه اول این بازی کار کنیم، نامزد سقوط به دسته پائین تر خواهیم بود ؛ اما اگر  مانند نیمه دوم دیدار امروز بازی کنیم در پایان فصل قهرمان خواهیم شد و از این بابت اطمینان دارم.»

پپ با انتقاد از عملکرد شاگردانش درنیمه اول بازی با استون ویلا گفت:«اگر بخواهیم به سبکی که در نیمه اول کار کردیم، بازی کنیم، با فاصله زیادی نسبت به صدرنشینان در پایین جدول و منطقه سقوط قرار خواهیم گرفت. این نه فقط برای این فصل، بلکه درمورد همه فصول صادق است. اما در نیمه دوم بهتر شدیم و  یک گل زود هنگام در نیمه دوم به ما کمک کرد و ما به سبک معمول خود بازی کردیم، اما باید سعی کنیم 90 دقیقه اینگونه باشیم، نه فقط 45 دقیقه.»

 6363