رکوردشکنی تاریخی و حیرت آور لواندوفسکی در بوندس لیگا

رکوردشکنی تاریخی و حیرت آور لواندوفسکی در بوندس لیگا

پایگاه خبری فوتبالی- روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با گلزنی در بازی امروز تیمش مقابل یونیون برلین توانست رکورد شگفت انگیزی را در تاریخ رقابتهای بوندس لیگا به نام خودش ثبت کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، او حالا با پشت سرگذاشتن پیرامریک اوبامیانگ، رکورد جدیدی را شخصا به نام خودش ثبت کرد. لوا حالا اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگاست که در ابتدای یک فصل در 9 بازی متوالی لیگ آلمان برای تیمش گلزنی کرده است.

لواندوفسکی حالا فصلی فوق العاده را با بایرن پشت سرمی گذارد. او که در سال 2014 از بوروسیا دورتموند به بایرن مونیخ پیوسته بود ،حالا رکورد دیگری را به نام خودش ثبت کرده است. در جریان بازی امروز بایرن مونیخ مقابل یونیون برلین، بنجامین پاوارد گل اول تیمش را به ثمر رساند و لواندوفسکی در دقیقه 53 برای دومین بار باواریایی ها را به گل رساند تا ضمن کسب سه امتیاز برای تیمش، از رکوردی که تا پیش ازاین (با گلزنی در 8 بازی ابتدایی بوندس لیگا) به نام او و اوبامیانگ ثبت شده بود عبور کرده و به تنهایی با گلزنی در 9 بازی ابتدایی تیمش در بوندسلیگا رکورد شکن شود.

حالا در رده دوم این رنکینگ نام پیرامریک اوبامیانگ دیده می شود که در فصل 16-2015 در هشت بازی ابتدایی بوروسیا دورتموند به گل ررسیده بود. 

 لواندوفسکی فصل جدید بوندس لیگا را با گلزنی در شب تساوی2-2 تیمش مقابل هرتابرلین آغاز کرد. سپس در برد 0-3 تیمش مقابل شالکه هت تریک کرد و یکی از شش گل تیمش در برد 1-6 مقابل ماینتس را به ثمر رساند. او در بازی با لایپزیک هم برای باینر گلزنی کرد و سپس در بازی با کلن دبل کرد. بعد از آن این مهاجم لهستانی در برد 2-3 باواریایی ها مقابل پادربورن به گل رسید و در شب باخت 1-2 بایرن مقابل هوفنهایم تک گل باواریایی ها را به ثمر رساند.

لوا در شب دیدار تیمش مقابل آگزبورگ که با تساوی 2-2 به پایان رسید، توانست با گلزنی درهشتمین بازی متوالی بایرن در شروع فصل جدید لالیگا با رکورد اوبامیانگ برابری کند و امشب در بازی با یونیون برلین به تنهایی این رکورد را به نام خودش ثبت کرد.

این مهاجم لهستانی در بازی بعدی بایرن مونیخ مقابل اینتراخت فرانکفورت این فرصت را خواهد داشت تا این رکورد افسانه ای را ادامه داده و دور از دسترس تر کند.

6363