مالدینی: بازگشت زلاتان رویای ماست ولی...

مالدینی: بازگشت زلاتان رویای ماست ولی...

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو مالدینی مدیر فنی روسونری خوشحال می شود تا بار دیگر زلاتان ایبراهیموویچ را با پیراهن میلان ببیند. اما او نگران آن است که زلاتان شروط موجود برای بازگشت به سن سیرو را نپذیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، این روزها گمانه زنی های زیادی درمورد بازگشت زلاتان به فوتبال ایتالیا مطرح است و شایعاتی درمورد احتمال پیوستنش به ناپولی و حتی میلان (که دو فصل برای این تیم بازی کرده بود و فاتح یک اسکودتو شده بود) به گوش می رسد. قهرمانی میلان با ایبرا در سری آ، آخرین قهرمانی این تیم در رقابتهای فوتبال ایتالیا بود. 

اما حالا پائولو مالدینی مدیرفنی میلان هم در گفتگو با اسکای سپورتس ایتالیا دراین رابطه واکنش نشان داده واعلام کرده که جذب مهاجم کهنه کار سوئدی برای آنها یک رویاست:« به خدمت گرفتن زلاتان برای میلان مثل یک رویاست ولی درعین حال نگران آن هستم که او نپذیرد که روی نیمکت ذخیره ها بنشیند. ایبرا در ذهنش این نگرانی را دارد که مرد سرنوشت ساز تیم نباشد.»

این درحالی است که اکثر موفقیتهای میلان در اوایل قرن بیست و یکم با اتکا به توانایی بازیکنان سن و سال دار و باتجربه به دست آمده بود و حالا هم زلاتان 38 ساله می تواند تجربه اش را دراختیار جوانان این تیم قرار دهد. در رختکن فعلی میلان تنها په په رینای (37 ساله) و لوکاس بیلیای 33 ساله بیش از 30 سال سن دارند. 

درعین حال اصلا عجیب نیست که روسونری با رهبری مالدینی در سمت مدیر فنی به دنبال جذب بازیکنی مثل زلاتان ایبراهیموویچ باشد.

6363