کونته: ما ایتالیایی‌ها تاکتیکی‌تر و دقیق‌تر از خارجی‌ها هستیم

کونته: ما ایتالیایی‌ها تاکتیکی‌تر و دقیق‌تر از خارجی‌ها هستیم

پایگاه خبری فوتبالی – آنتونیو کونته گفته دوست دارد اینتر با روحیه ایتالیایی بازی کند. او به سباستیانو اسپوزیتو، بازیکن نوجوان تیمش هم پرداخته است.

اسپوزیتو مقابل بروسیا دورتموند در 17سالگی به میدان رفت و انتظار می‌رود که اینتر در تابستان با او قرارداد جدیدی امضا کند.

کونته می‌گوید: «ما می‌دانستیم که سه مهاجم با ویژگی‌‌های خودشان داریم، یعنی لوکاکو، سانچز و لائوتارو. پولیتانو هم یک مهاجم به معنای واقعی کلمه نیست، اما مقابل ساسوئولو در این پست بازی کرده است. من از مهاجمانم حرکات خاصی را انتظار دارم. اسپوزیتو مهاجم پنجم ما است. اما مصدومیت سانچز ضرر قابل توجهی به ما زد. ما اسپوزیتو را به زمین می‌فرستیم و من اوضاع او را بررسی خواهیم کرد.»

اینتر در تابستان بازیکنانی مانند نیکولو بارلا، استفانو سنسی و کریستیانو بیراگی را خریداری کرد که همه ایتالیایی هستند. کونته می‌گوید: «هدف اصلی باشگاه این است که روی بازیکنان قدرتمند و قابل اتکا تمرکز داشته باشد. پس از آن، طبیعی است که بازیکنان ایتالیایی به شما تضمینی فوری می‌دهند و نیازی به زمان ندارند. آنها روش بازی ما را می‌دانند. ما ایتالیایی‌ها نسبت به خارجی‌ها سخت‌گیرتر و تاکتیکی‌تر هستیم و با جزئیات بیشتری کار می‌کنیم. به همین دلیل مهم است که روحیه ایتالیایی داشته باشیم. اما به نظرم هاندانوویچ هم ایتالیایی است!»

8444