آلتین تاپ: هنگام جدایی از رئال، مورینیو مرا دیوانه خواند

آلتین تاپ: هنگام جدایی از رئال، مورینیو مرا دیوانه خواند

پایگاه خبری فوتبالی -   حمیت آلتین تاپ ستاره سابق رئال مادرید در فصل 2-2011 توسط ژوزه مورینیو به این تیم پیوست و درشرایطی به باشگاه مادریدی منتقل شد که از ناحیه کمر مصدوم بود. او حالا در گفتگو با روزنامه مارکا به این نکته اشاره کرده که به لطف فرصتهایی که مورینیو برای حضور در ترکیب رئال برایش فراهم کرد، دوره حضورش در تیم مادریدی ، گامی تعیین کننده در کارنامه ورزشی اش بوده. 

به گزارش فوتبالی، او بعد از پشت سرگذاشتن یک سال پراز درد و مصدومیت و افت شدیدی که در عملکردش داشت، تدریحا بهبود یافت و در آن زمان به ژوزه مورینیو التماس کرد که به او اجازه دهد تا رئال را ترک کند. آلتین تاپ با یادآوری آن روزها گفته:« مورینیو عملکرد فوق العاده ای در رئال مادرید داشت و به رئالی ها کمک کرد تا به آنچه که سالها بعد به آن رسیدند، دست پیدا کنند. درهرصورت من احترام زیادی برای زیدان قائلم . او یک سرمربی بزرگ است و کارهایی که در رئال انجام داده باعث شده تا با این تیم به تاریخ بپیوندد. امیدوارم که اوضاع برایش خوب پیش برود. این یعنی اینکه اوضاع برای رئال خوب پیش برود. بعضی وقتها فشارهای زیادی وارد می شود و همیشه باید در تمام بازیها به پیروزی برسیم.»

او این صحبتها را در واکنش به شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت مورینیو به رئال مادرید برزبان آورد.

آلتین تاپ ترکیه ای هرگز نتوانست در رئال مادرید آن آلتین تاپ واقعی باشد. او در ادامه صحبتهایش به یاد روزهای اول انتقالش به رئال افتاد و گفت:« زمانی که یک بازیکن جدید به رئال مادرید می آمد از همان روز اول بازیکنانی مثل رونالدو، کاسیاس و بنزما او را محاصره می کردند و این بازیکن حس مسئولیت می کرد که همیشه باید عملکرد خوبی را به اجرا بگذارد. من حس می کردم که باید برای جلب نظر همه عجله کنم. اما دردی که در کمرم داشتم این اجازه را به من نمی داد. در طول سه ما تنها هدفم این بود که بتوانم بدون درد تمرین کنم. حس می کردم که این فرصت مرگ و زندگی برای من است و از آن خوب بهره نمی برم. وقتی درخواست جدایی از رئال را دادم، مورینیو از من پرسید که آیا دیوانه شده ام؟»

آلتین تاپ که حالا سفیر فینال لیگ قهرمانان اروپا و یکی از اعضای فدراسیون فوتبال ترکیه است با ارزیابی شرایط فعلی رئال مادرید گفت:« رئال مادرید در جذب بازیکنان جوان عملکرد خیلی خوبی دارد ولی آنها باید 3 یا 4 سال برای پرورش تیمشان زمان بگذارند. این طبیعی است که آنها الان بعد از جدایی کریس رونالدو روزهای بدی را پشت سرمی گذارند. کریس بازیکن تعیین کننده ای برای رئال بود. بعد از جدایی مسی از بارسا هم بارسلونا با چنین شرایطی روبرو خواهد شد.»

6363