پیکان 2 - ذوب‌‌آهن یک/ گودبای پارتی علیمنصور؟

پیکان 2 - ذوب‌‌آهن یک/  گودبای پارتی علیمنصور؟

پایگاه خبری فوتبالی- پیکان موفق شد با نتیجه 2 بر یک ذوب آهن را شکست دهد. 

به گزارش فوتبالی، ذوب آهن اصفهان با 4 تساوی و 3 باخت از 7 دیدار قبلی خود در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. شاگردان منصوریان هنوز موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشده بودند و به دنبال اولین پیروزی خود در لیگ بودند. گاندوها در آخرین دیدار خود در مقابل شهرخودرو قرار گرفتند و با تک گل امین قاسمی نژاد شکست خوردند. 

پیکان 2- ذوب آهن یک– ساعت 16:45 

داور: اشکان خورشیدی

کمک ها: علی میرزابیگی – محمدرسول ذورقی

ترکیب اولیه پیکان
وحید شیخ ویسی ، مهران موسوی ، ماهان رحمانی ، حسین پورامینی ، فراز امامعلی ، سعید واسعی ، جلال علی محمدی ، حجت حق وردی ، محمد ستاری ، علی حمودی ، شهریار مغانلو
سرمربی: حسین فرکی

ترکیب اولیه ذوب آهن
یوسف بهزادی ، محمد نژادمهدی ، هادی محمدی ، حمید بوحمدان ، قاسم حدادی فر ، احسان پهلوان ، دانیال اسماعیلی فر ، مهران درخشان مهر ، میلاد فخرالدینی ، ارسلان مطهری ، مهدی مهدی پور
سرمربی: علیرضا منصوریان 

شرح گل
پیکان یک ذوب‌آهن صفر (دقیقه ۲۸- فراز امامعلی): 
در شلوغی میانه میدان هافبک‌های پیکان توپ را دور کردند که در این میان میلاد فخرالدینی با اشتباه مسلم توپ را در اختیار فراز امامعلی قرار داد و این بازیکن با شوت پای چپ گل اول را برای میزبان به ثمر رساند.

پیکان دو ذوب‌آهن صفر (دقیقه ۷۵- شهریار مغانلو): میزبان در یک ضد حمله خطرناک صاحب موقعیتی پشت دفاع ذوب‌آهن شد و مغانلو با فرار سریع یک خطا از نژاد مهدی گرفت. در ادامه این بازیکن ملی پوش خیلی خونسرد این توپ را با ضربه پای چپ به گل دوم تبدیل کرد.

پیکان دو ذوب‌آهن یک (دقیقه ۹۱- ارسلان مطهری): دانیال اسماعیلی فر از سمت راست به محوطه جریمه نفوذ کرد و شوت به سمت دروازه شلیک نمود که مطهری در ادامه با استفاده از ریباند گل اول تیمش را به ثمر رساند.

باید دید با این شکست ذوب آهن و ادامه روند ضعیف این تیم، علیرضا منصوریان از ذوب آهن اخراج می‌شود یا خیر. 

7413