خودشیفتگی به سبک زلاتان: همه به خاطر من ام.ال.اس را تماشا می کنند

خودشیفتگی به سبک زلاتان: همه به خاطر من ام.ال.اس را تماشا می کنند

پایگاه خبری فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی لس آنجلس گلکسی در صحبتهایی اعلام کرده که لیگ فوتبال آمریکا اگر می خواهد در یادها باقی بماند، به ادامه حضور او نیاز خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، زلاتان 38 ساله که در سال 2019 میلادی 30 گل برای تیم باشگاهی اش به ثمر رسانده، روز پنجشنبه با تیمش در دربی متحمل باخت 3-5 شدند.قرارداد فعلی ایبرا با لس آنجلس گلکسی در ماه دسامبر به پایان خواهد رسید و این روزها صحبتهایی از احتمال بازگشت او به فوتبال اروپا و تیمهایی از جمله منچستریونایتد و حتی ناپولی مطرح است. اما زلاتان حالا در صحبتهایی گفته که امضای قراردادی تازه با گلکسی، بستگی به مسائل مالی و اقتصادی ندارد.

دراین میان زلاتان اعلام کرده که اگر او لیگ ام.ال.اس را ترک کند، این لیگ خیلی زود به فراموشی سپرده خواهد شد.زلاتان دراین باره گفت:«در تمدید قرارداد من، بحث پول مطرح نیست. هنوز دو ماه دیگر از قرارداد من باقی است و باید ببینیم که چه خواهد شد. اگر من بمانم، لیگ ام.ال.اس خوب خواهد بود چون همه دنیا این لیگ را تماشا خواهند کرد؛ ولی اگر نمانم، کسی لیگ ام.ال.اس را به یاد نخواهد آورد.»

ایبرا اخیرا اعلام کرده بود که خودش را آماده ترین و بزرگترین بازیکنی می داند که در لیگ آمریکا بازی کرده است. او در ماه سپتامبر دراین رابطه گفته بود:« من فکر می کنم من بهترین بازیکنی هستم که در طول تاریخ در ام.ال.اس بازی کرده. این را بدون شوخی می گویم. تا حالا بازیهایی که من دراین دوسال برگزار کرده ام را دیده اید؟:

زلاتان در 58 دیداری که با پیراهن گلکسی در لیگ ام.ال.اس برگزار کرده، 53 گل به ثمر رسانده است. این روزها شایعاتی درمورد احتمال پیوستن او به اولدترافورد به گوش می رسد و حتی ممکن است او با پیوستن به فوتبال ایتالیا پیراهن یکی از تیمهای یوونتوس، اینترمیلان و یا میلان را به تن کند. دراین میان ناپولی هم برای جذب او ابراز تمایل کرده است و آئورلیو د لائورنتیس رئیس ناپولی درمورد احتمال پیوستن ایبرا به تیمش گفته:« ایبرا دوست ماست. من در لس آنجلس او را به عنوان یک دوست و نه به عنوان یک فوتبالیست دیدم. چون ما در یک هتل مستقر بودیم. من او و همسر و فرزندانش را برای شام دعوت کردم و لحظات خوبی را درکنار هم سپری کردیم. این آرزوی من است که زلاتان را با پیراهن ناپولی ببینم. ولی همه چیز به خود او بستگی دارد.»

6363