اعتراف مقامات: اعلام پنالتی گلادباخ در بازی با رم، اشتباه بود

اعتراف مقامات: اعلام پنالتی گلادباخ در بازی با رم، اشتباه بود

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم رم و مونشن گلادباخ که پنجشنبه شب از سری بازیهای مرحله گروهی لیگ اروپا برگزار شد، یک اتفاق جنجالی رخ داد. در دقیقه 95 بازی بود که داور بازی خطای کریس اسمالینگ برروی یکی از بازیکنان حریف را سوت زد و در نتیجه در لحظات پایانی بازی یک پنالتی بحث برانگیز به نفع گلادباخ اعلام شد و با گل شدن این پنالتی، بازی با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، حالا و ساعاتی بعد از اتمام مسابقه مقامات باشگاه رم اعلام کردند که مقامات رسمی بازی اعلام کرده اند که اعلام این پنالتی جنجالی به نفع مونشن گلادباخ اشتباه بوده است. این تیم آلمانی با بهره گیری از پنالتی اعلام شده در دقیقه 95، توسط لارس اشتیندل به گل رسید و توانست بازی را به تساوی 1-1 بکشاند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که رمی ها تا لحظات پایانی امیدوار بودند که به لطف تک گل زانیولو هر سه امتیاز بازی را مال خود خواهند کرد.

درپایان این بازی، باشگاه رم با انتشار توئیتی نوشت:« مقامات باشگاه رم در پایان بازی با مقامات برگزاری مسابقه صحبت کردند و آنها اعلام کردند که تصمیم اعلام پنالتی به نفع گلادباخ، تصمیم اشتباهی بوده. ما به آنها احترام می گذاریم و به خاطر صداقتشان از آنها تشکر می کنیم و حالا تمرکزمان را روی بازی بعدی مان قرار خواهیم داد.»

با این تساوی رم با 5 امتیاز در صدر جدول گروه Jرقابتهای لیگ اروپا قرار گرفت و یک امتیاز بیشتر از باشاکشهیر و وولفسبورگ مقابل نامش می بیند.

در پایان این بازی، پائولو فونسکا، سرمربی رم هم در گفتگو با اسکای سپورت ایتالیا گفت:« سخت است بتوان چنین تصمیمی را پذیرفت. تمام بازیکنان ما ویران شدند. ما با صدرنشین بوندسلیگا روبرو شده بودیم و کاملا کنترل بازی را در دست داشتیم و البته سختی های زیادی هم کشیدیم. پذیرفتن این ماجرا خیلی سخت است. ما شایسته نتیجه دیگری در این بازی بودیم.»

6363