سولشر: برد مقابل پارتیزان، هدیه برندن به ما بود

سولشر: برد مقابل پارتیزان، هدیه برندن به ما بود

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد دیشب در دیدارش در مرحله گروهی لیگ اروپا موفق شد تا با نتیجه  1-0 مقابل پارتیزان بلگراد به پیروزی برسد. این برد به لطف پنالتی بدست آمده توسط پدیده جوان این تیم، ویلیامز، به دست آمد.

به گزارش فوتبالی، سولشر در پایان این بازی به تمجید از ویلیامز جوان پرداخت و او را به یک شیر تشبیه کرد. او در تمجید از برندن ویلیامز گفت:«دو بازیکن جوان ما در این بازی عالی کار کردند. از نظر من برندن بهترین بازیکن میدان بود .برندن در چند دیداری که برای یونایتد بازی کرده، عملکرد فوق العاده ای داشته؛ او مثل یک شیر شجاع است و  این پیروزی را به ما هدیه داد . در عین حال  جیمی هم نشان داد که هر روز در حال  بهتر شدن است. »

سولشر همچنین ابراز حسرت کرد که تیمش نتوانسته در این بازی به گلهای بیشتری برسد:« در چنین بازی‌هایی بعد از زدن گل اول ، باید درس بگیریم و با اتکا به همین درس،  گلهای دوم و سوم را هم بزنیم. با اینحال من از روحیه برندن در بازی امروز هم خیلی راضی‌ام. این پسر یک بازیکن درجه‌یک خواهد شد.»

یونایتد در بازی پنجشنبه شبش در لیگ اروپا مقابل پارتیزان بلگراد به میدان رفت.  برندن ویلیامز، بازیکن  19ساله سولشر در تلاش برای نفوذ به خط دفاعی حریف یک ضربه پنالتی برای تیمش گرفت.  آنتونی مارسیال پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را تبدیل به گل کرد تا شیاطین سرخ با نتیجه 0-1 به پیروزی برسند.

این اولین باری بود که برندن ویلیامز 90 دقیقه درترکیب یونایتد حضور یافت و در پایان این مسابقه سرمربی شیاطین سرخ هم به تمجید از او پرداخت.

6363