مورینیو آب پاکی را روی دست دورتموندی ها ریخت

مورینیو آب پاکی را روی دست دورتموندی ها ریخت

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال، پیشنهاد هدایت بوروسیا دورتموند و جانشینی لوسین فاوره را رد کرد.

به گزارش فوتبالی و طبق گزارش ال چیرینگیتو، بعد از باخت 0-2 بوروسیا دورتموند مقابل اینترمیلان در بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شرایط برای لوسین فاوره سخت تر شده و او در یک قدمی برکناری قرار گرفته است. البته دورتموند تنها مشتری ژوزه مورینیو نیست و او اخیرا به پیشنهاد مربیگری المپیک لیون هم پاسخ منفی داده بود. بدین ترتیب و با پاسخ منفی مورینیو به دورتموند، این فرضیه که او در حال بررسی شرایط باشگاه رئال مادرید ایستاده، قوت گرفته است.

این روزها نام ژوزه مورینیو به عنوان یکی از گزینه های جانشینی زین الدین زیدان در رئال مادریدمطرح شده است و درصورت برکناری یا جدایی زیدان،فلورنتینو پرز در فکر بازگرداندن مورینیو به مادرید است. درصورتی که رئال مادرید در بازی چند روز پیشش مقابل گالاتاسرای درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست می داد، برکناری احتمالی زیدان و بازگشت احتمالی مورینیو به مادرید سرعت می گرفت. اما به نظر می رسد که این اتفاق دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

6363