انتقاد شدید مادر زانیولو از کاپلو و دفاع از پسرش

انتقاد شدید مادر زانیولو از کاپلو و دفاع از پسرش

پایگاه خبری فوتبالی – مادر نیکولو زانیولو به فابیو کاپلو حمله تندی داشته است. کاپلو گفته بود سباستیانو اسپوزیتو، بازیکن اینتر نباید همان مسیر زانیولو را برود.

کاپلو در جریان برد دو بر صفر اینتر مقابل بروسیا دورتموند در شبکه اسکای اسپورت ایتالیا این حرف را به زبان آورد. ایلاریا دامیکو، مجری برنامه هم گفت که اشاره کاپلو 73ساله به این است که زانیولو در تابستان 2018 از اینتر به رم رفت.

با این حال، فرانچسکا کاستا، مادر زانیولو در اینستاگرام نوشته است: «گاهی بهتر است ساکت بمانی، و حرف نزنی!»

او بعدتر نوشت: «من مادرت هستم، اما تو مسیر خودت را رفتی و الگوی بسیاری از کودکانی هستی که هر روز برای ما نامه می‌نویسند و می‌گویند که می‌خواهند رویای تو را دنبال کنند و امیدوارند مانند تو باشند. تو در 19 سالگی در لیگ قهرمانان به میدان رفتی. تو در 19 سالگی در همین مسابقات در یک بازی دو گل زدی و جوان‌ترین بازیکن ایتالیایی شدی که این کار را می‌کند. تو در 19 سالگی همچنین در تیم ملی ایتالیا بازی کردی. تو در 19 سالگی عنوان بهترین بازیکن جوان سری آ را کسب کردی. تو در 20 سالگی 47 بازی برای رم انجام داده‌ای و هفت گل زده‌ای و سه گل ساخته‌ای. تو باید همچنان الگو باشی، نه این که دیگران از تو عبرت بگیرند. باید الگوی همه باشی، از جمله اسپوزیتو که بازیکنی عالی است. من امیدوارم که این کارزاری که علیه تو راه افتاده و دلیلش را نمی‌دانم روی تو تاثیر منفی نگذارد. دوستت دارم.»

اسپوزیتو 17ساله مقابل دورتموند اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان را انجام داد و در 28 دقیقه حضور در زمین خوش درخشید.

8444