دوگاری: امباپه ، تدریجا "نیماریزه" شده است

دوگاری: امباپه ، تدریجا "نیماریزه" شده است

پایگاه خبری فوتبالی- کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در هیچ یک از سه بازی اخیر تیمش در لیگ قهرمانان اروپا درترکیب اصلی به میدان نرفته و البته اودر بازی تیمش مقابل بروژ که با برد 0-5 پاریسی ها به پایان رسید ستاره تیمش بود و سه گل زد و یک پاس گل داد. 

هت تریک دراین بازی، دومین هت تریک او در بازیهای رسمی فوتبال بود. با درخشش در این بازی، امباپه اعلام کرد که به نظرش توماس توخل می بایست از ابتدا او را درترکیب تیم به میدان می فرستاده 

اما کمی بعد و در کنفرانس خبری اعلام کرد که این سرمربی تیم است که تصمیم می گیرد چه بازیکنانی را درترکیب اصلی به میدان بفرستد. امباپه کمی بعد در کنفرانسی خبری گفت:« من دوست داشتم بازی را از ابتدا شروع کنم. فکر می کردم که از ابتدا در زمین هستم. این تصمیم سرمربی تیم است و باید آن را پذیرفت. می خواهم دوباره نشان دهم که نیمکت نشین کردن من کار واقعا سختی است.»

اما شیوه مطرح کردن این موضوع از سوی امباپه اصلا به مذاق کریستوف دوگاری خوش نیامده است. او براین باور است که امباپه حالا با خودخواهی دراین رابطه صحبت می کند و گویی که رفتارهای بد نیمار برروی او هم تاثیرگذاشته است. او در گفتگو با آر.ام.سی در این باره گفته:« این شرایط عجیبی است. من کمی سختگیر هستم و نمیخواهم که رویاهای امباپه را به هم بریزم. به نظرم او کمی شبیه نیمار شده و نیماریزه رفتار می کند. اینطور به نظر می رسد که امباپه خودخواهانه تر رفتار می کند.»

7655