تقلید صدای میمون و رفتار نژادپرستانه علیه سمدو

تقلید صدای میمون و رفتار نژادپرستانه علیه سمدو

پایگاه خبری فوتبالی - در جریان دیدار دو تیم بارسلونا و اسلاویا پراگ که در جمهوری چک برگزار و با برد 2-1 بارسا به پایان رسید، اتفاق تلخ و ناگواری رخ داد

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، در زمان برگزاری این مسابقه، برخی از هواداران اسلاویا رفتارهای نژادپرستانه ای علیه نلسون سمدو اتفاق افتاده. این خبر را یک خبرنگار حاضر در ورزشگاه روایت کرده است تا شاهد اپیزود دیگری از نژادپرستی در دنیای فوتبال باشیم.

این بازی درورزشگاه شهر پراگ برگزار شد و مارسلو بچلر، خبرنگار برزیلی که دراین ورزشگاه حضور داشت، در پایان بازی اعلام کرده که بخشی از هواداران حاضر در یکی از جایگاه های ورزشگاه، هرزمان که نلسون سمدو صاحب توپ می شد، صدای میمون را تقلید می کردند. این خبرنگار برزیلی در صفحه رسمی اش در توئیتر نوشته:« من پشت دروازه تیم اسلاویا پراگ بودم. هواداران هرزمان که سمدو در حرکتی تهاجمی به سمت دروازه تیمشان حرکت می کرد، صدای میمون را تقلید می کردند.»

این تازه ترین رفتار نژادپرستانه در دنیای فوتبال است؛ آخرین بار هفته پیش و در جریان دیدار دو تیم بلغارستان و انگلیس در مرحله مقدماتی یورو2020 بود که جریان مسابقه دو بار به خاطر ترانه های نژادپرستانه متوقف شد.

6363