نامزد دی یونگ و تماشای بازی بارسا درکنار پسر کلایورت

نامزد دی یونگ و تماشای بازی بارسا درکنار پسر کلایورت

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا چهارشنبه شب و درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اسلاویاپراگ گرفت. این بازی در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و بارسا در شرایطی در چک به میدان رفته که از دو بازی قبلی اش یک برد و یک تساوی کسب کرده و آنهاامیدوار هستند تا در بازی امشب هر سه امتیاز بازی را مال خود کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، فرانکی دی یونگ یکی از یازده بازیکنی است که ارنستو والورده درترکیب اصلی تیمش به میدان فرستاد. نامزد این ستاره هلندی در اکثر مواقع برای تماشای بازیهای بارسلونا، حتی در بازیهای خارج از خانه به استادیوم می رود ولی این بار او نامزدش را در سفر به جمهوری چک همراهی نکرد.

میکی نامزد دی یونگ در بارسلونا ماند اما با این وجود بازی بارسا را به تنهایی تماشا نمی کند. او با انتشار تصویری از خودش در کنار شین کلایورت، پسر کوچکتر پاتریک کلایورت اسطوره سابق فوتبال هلند و باشگاه بارسلونا اعلام کرده که با شین به تماشای بازی امشب می نشیند.

در این تصویر نامزد دی یونگ و شین کلایورت پرچم بارسلونا را در دست دارند و به تشویق تیم می پردازند. البته این اولین باری نیست که خانواده کلایورت با دی یونگ و نامزدش رفت و آمد می کنند و از زمانی که دی یونگ به بارسلونا پیوسته، کلایورت و خانواده اش دائما به این زوج جوان سرمی زنند و مراقبشان هستند.

6363