بایرن و تائید مصدومیت شدید لوکاس هرناندز

بایرن و تائید مصدومیت شدید لوکاس هرناندز

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه ای رسمی از مصدومیت شدید لوکاس هرناندز خبر دادند. این بازیکن فرانسوی در جریان بازی تیمش مقابل المپیاکوس با مصدومیتی شدید روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، در این بازی که با برد 2-3 باواریایی ها در خانه المپیاکوس به پایان رسید، لوکاس هرناندز دچار پارگی جزئی لیگامنت داخلی قوزک پای راستش شدو حالا سران باشگاه بایرن با انتشار بیانیه ای دراین رابطه جزئیات بیشتری را مطرح کردند. اگرچه زمان برگشت احتمالی او به زمین چمن مشخص نشده ولی روزنامه بیلد در گزارشی یادآوری کرده که احتمالا لوکاس تا پایان سال 2019 به ترکیب بایرن بازنخواهد گشت.

در بیانیه منتشره از سوی بایرن مونیخ می خوانیم:« لوکاس هرناندز دومین بازیکن تیم بایرن است که دراین فصل دچار مصدومیتی جدی شده؛ قبل از او نیکلاس شوله با پارگی لیگامنت صلیبی زانوی چپش روبرو شد و تا پایان فصل از میادین به دور خواهد بود.»

از سوی دیگر باواریایی ها اعلام کردند که مصدومیت خاوی مارتینز و گنابری چندان شدید نیست. خاوی مارتینز در بین دو نیمه بازی بایرن مقابل المپیاکوس در روز سه شنبه به دلیل گرفتگی عضلانی تعویض شد و گنابری هم به خاطر ضربه ای که به زانویش وارد شده بود، احساس درد می کرد. طبق اعلام باشگاه آلمانی این دو بازیکن به زودی به تمرینات گروهی تیم بازخواهند گشت ولی ممکن است به بازی پیش روی تیمشان مقابل یونیون برلین در بوندس لیگا نرسند.»

لوکاس هرناندز فصل گذشته و زمانی که در اتلتیکومادرید بازی می کرد هم با مصدومیتی شدید روبرو شده بود و در بخش عمده ای از فصل از ناحیه زانوی راستش به مشکل برخورده بود. او درنهایت قبل از امضای قرارداد با بایرن دربازار نقل و انتقالات تابستانی زانویش را به تیغ جراحان سپرد.

6363