درخشش برادرزاده شکیرا در باشگاه پیکه

درخشش برادرزاده شکیرا در باشگاه پیکه

پایگاه خبری فوتبالی- تاریک آنتونیو مبارک، این هفته اولین بازی اش را برای تیم ذخیره های اف سی آندورا برگزار کرد. 

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، او که برادرزاده شکیرا، همسر کلمبیایی جرارد پیکه است، این هفته برای اولین بار با پیراهن اف سی آندورا به میدان رفت. باشگاه اف سی آندورا که در دسته سوم لیگ اسپانیا حضور دارد، در دسامبر سال 2018 میلادی توسط گروه سرمایه گذاری ای که تحت مالکیت جرارد پیکه اداره می شود، خریداری شد.

 تاریک آنتونیو مبارک، بزرگترین برادرزاده شکیرا، 19 ساله است و در پست مدافع بازی می کند و در بازی یکشنبه شب تیم ذخیره های اف سی آندورا که مقابل ریالپ برگزار شد و با برد 1-4 آندورا همراه شد، 90 دقیقه برای این تیم بازی کرد. جالب اینجاست که شماره پیراهن او در این باشگاه، دقیقا همان شماره پیراهن پیکه در باشگاه بارسلونا (شماره 3) است.  او پسر تونینو، برادر شکیراست که تا قبل از آن سابقه بازی کردن در باشگاه های کلمبیایی اتلتیکوجونیور بارانکیا و سانتافه بوگوتا را در کارنامه ورزشی اش داشته.

کارلوس سانچز، سرمربی اف سی آندورای بی هم دراین باره گفته:« تاریک مدافع راست است ولی من از او به عنوان یک وینگر استفاده کردم؛ چون درمورد بازیکنی صحبت می کنیم که سریع و قدرتمند است. او از نظر فیزیکی یک غول است و به خاطر سرعتی که دارد، زمین زیر پایش کوچک به نظر می رسد. او به من گفت که در نوجوانی در پست بازیکن شماره 9 بازی می کرده و یک بازیکن توانا و با استعداد است.»

6363