مورینیو درانتظار لغزش فاوره برای هدایت دورتموند

مورینیو درانتظار لغزش فاوره برای هدایت دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- طبق گزارش منتشره در رسانه های آلمانی و به ویژه اشپورت بیلد، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال ممکن است به زودی جایگزین لوسین فاوره روی نیمکت مربیگری بوروسیا دورتموند شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، مقامات ارشد باشگاه دورتموند از عملکرد فاوره روی نیمکت مربیگری تیمشان رضایتی ندارند. این تیم در حال حاضر در رده چهارم جدول بوندس لیگا قرار دارد و به همین خاطر در فکر برکناری او و به خدمت گرفتن ژوزه مورینیو هستند. البته مدیران دورتموند ترجیح می دهند که در میانه فصل دست به اخراج سرمربی تیمشان نزنند ولی در صورتی که اهداف تعریف شده برای باشگاه در ابتدای فصل (تلاش برای کسب جام قهرمانی )به خطر بیفتد، در این کار لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

درصورت برکناری فاوره، مورینیو گزینه مدنظر سران دورتموند است؛ سرمربی ای که سالهاست بااو ارتباط دوستانه و صمیمانه ای دارند. ارتباط خوب مورینیو با هانس یواخیم واتزکه، یکی از مدیران ارشد دورتموند دراین رابطه تاثیر زیادی دارد. دراین میان گمانه زنی هایی هم درمورد احتمال بازگشت ژوزه مورینیو به رئال مادرید به گوش می رسد. 

مورینیو که سابقه هدایت تیمهای بزرگی مثل اینترمیلان، رئال مادرید، چلسی و یونایتد را در کارنامه مربیگری اش دارد در گفتگویی با روزنامه اشپورت بیلد درمورد دورتموند گفته بود:« من عملکرد این باشگاه را تحسین می کنم و عاشق تلاش آنها برای رقابت با غول بزرگی مثل بایرن هستمم.»

البته درشرایط فعلی فرضیه حضور مورینیو روی نیمکت مربیگری دورتموند به نتایج این تیم در هفته های آتی بستگی دارد. برد اخیر دورتموند مقابل مونشن گلادباخ به نفع فاوره بود ولی بازی های سخت زیادی پیش روست؛ آنها در سه هفته آتی دو بار باید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینترمیلان به میدان بروند و سپس برای صعود به مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی آلمان بجنگند و دربی روهر را پیش رو دارند و باید در ال کلاسیکوی فوتبال آلمان مقابل بایرن به میدان بروند؛ مورینیو کاملا گوش به زنگ و آماده است.

6363