مارادونای پرو از زندگی در ایران می‌گوید

مارادونای پرو از زندگی در ایران می‌گوید

پایگاه خبری فوتبالی - بخشهای مهم گفتگوی میمبلا هافبک تراکتور با روزنامه «دپور پرو» را از قول روزنامه فرهیختگان برایتان نقل می‌کنیم:

  • در تابستان پیشنهاد خوبی از تراکتور دریافت کردم. آنها مرا می‌خواستند چون گلم در سال 2018 که به‌عنوان بهترین گل سال انتخاب شد را دیده بودند. الان هم همه چیز به خوبی پیش می‌رود و در ترکیب تیم قرار گرفته‌ام که مهم‌ترین نکته است. فقط غذای اینجا با زمانی که در پرو بودم متفاوت است. در این مدت مشکل زبان هم نداشتم چون کاپیتان تیم(مسعود شجاعی) و دو دوست ژاپنی(سوگیتا) و برزیلی‌ام(مازولا) به خوبی اسپانیایی صحبت می‌کنند و مشکل زیادی برای ارتباط با تیم نداشته‌ام.

  • چند روز پیش قرار بود یک ویدئوی تبلیغاتی برای باشگاه ضبط کنیم. اتفاق جالب این بود که آنها برایم توضیح دادند که باید چه کاری انجام دهم اما به زبان فارسی! 20 دقیقه گذشت و یک نفر که به زبان اسپانیایی مسلط بود آمد و همه چیز را برایم توضیح داد. در اینجا مردم بیشتر به زبان انگلیسی مسلط هستند و به همین دلیل ارتباط برقرار کردن با این زبان راحت‌تر است. تنها کاری که باید انجام دهم این است که اصطلاحات انگلیسی را یاد بگیرم تا بتوانم کارهایم را انجام دهم. البته فکر می‌کنم اگر همسرم این کار را انجام دهد بهتر است چون من زیاد از خانه بیرون نمی‌روم!

  • مردم در ایران درباره گوئررو، پیزارو و فارفان از من می‌پرسند و می‌دانند که بازیکنان پرویی بسیار باتکنیک هستند. حالا با آمدن من به ایران آنها می‌دانند که ما چقدر خوب بازی می‌کنیم. فوتبال در ایران هواداران زیادی دارد. در هر بازی 30 تا 40 هزار نفر در ورزشگاه نام مرا فریاد می‌زنند و این مرا هیجان‌زده می‌کند. وقتی در خیابان راه می‌روم مرا به نام مارادونا صدا می‌کنند که خیلی بامزه است. این اتفاقات مسئولیت مرا بیشتر می‌کند چراکه اگر عملکرد خوبی داشته باشم درها به روی بازیکنان پرویی بیشتری باز می‌شود.

    توضیح فوتبالی: عکس را از کانال تلگرام باشگاه تراکتور انتخاب کردیم.
1984