جزئیات قرارداد دو ساله ملی پوش فوتسال ایران با تیم شنزن چین

جزئیات قرارداد دو ساله ملی پوش فوتسال ایران با تیم شنزن چین

پایگاه خبری فوتبالی- ملی پوش فوتسال ایران جزئیات امضای قرارداد دو ساله‌اش با تیم شنزن چین را تشریح کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، احمد اسماعیل پور درباره پیوستنش به تیم فوتسال شنزن چین گفت: سال گذشته و قبل از اینکه به چین بیایم، پیشنهادی از تیم شنزن داشتم ولی شرایطی که می خواستم را برایم فراهم نکردند. آن موقع شرایط تیم «چین دائو» فراهم بود و به این تیم رفتم.

ملی پوش فوتسال ایران ادامه داد: بعد از سه ماه اول که در چین دائو بودم، شنزن پیشنهاد خوبی به من داد ولی قراردادم با چین دائو ۱۵ ماهه بود و نتوانستم به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهم. در نیم فصل هم دوباره پیشنهادی به من دادند اما گذاشتم تا فصل تمام شود.

اسماعیل پور که با چین دائو و با ۶۴ گل عنوان آقای گلی فصل گذشته لیگ فوتسال چین را از آن خود کرده بود، تصریح کرد: فصل خوبی را با تیم چین دائو پشت سر گذاشتم و در پایان لیگ، شنزن مجددا پیشنهاد دو ساله ای را به من داد. این پیشنهاد از نظر مالی و امکانات خوب بود و هرچه خواستم برایم فراهم کردند. امیدوارم این فصل اتفاقات خوبی برایم رقم بخورد. برای این فصل، فصل آینده و جام باشگاه های آسیا در خدمت تیم شنزن هستم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکن دیگری از ایران او را در شنزن همراهی می کند؟ گفت: فقط من به عنوان بازیکن ایرانی در تیم شنزن هستم. سرجینیو برزیلی هم امسال در شنزن بازی می کند و بازیکن خارجی این تیم محسوب می شود.

ملی پوش فوتسال ایران که چند ماه پیش همراه شنزن و به صورت کوتاه مدت در جام باشگاه های جهان بازی کرده بود، ادامه داد: برای جام باشگاه های آسیا هم از تیم شنزن و هم از سایر تیم های خارجی پیشنهاد داشتم ولی صلاح دیدم که در آن مقطع استراحت کنم و فقط در جام باشگاه های جهان برای شنزن بازی کردم.

اسماعیل پور درباره اینکه آیا با باشگاه شنزن برای حضور در اردوها و بازی های تیم ملی فوتسال توافق کرده است؟ گفت: بله این موضوع در قراردادم دیده شده و صحبت هایی داشته ام. اردوهای تیم ملی در «فیفادی» است که مشکلی پیش نمی آید. لیگ چین هم برای اردوها و بازی های تیم ملی این کشور تعطیل می شود و فکر می کنم بتوانم به تیم ملی ایران کمک کنم.

ملی پوش فوتسال ایران در پایان گفت: هفته دیگر بازی هایمان در لیگ چین شروع می شود. ۱۰ روزی است که تمرینات را از سر گرفته ام. لیگ چین نزدیک به ۴۰ روز برگزار می شود و بعد از آن یک تعطیلی برای بازی های جام ملت های آسیا خواهیم داشت.

1984