والی: دو گل من به ماشین‌سازی مهم نبود/ گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان کار آسانی نیست

والی: دو گل من به ماشین‌سازی مهم نبود/ گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان کار آسانی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در لیگ امسال آسان نیست ولی تلاش می‌کنیم در پایان لیگ صاحب سهمیه شویم.

به گزارش فوتبالی، ایوب والی در گفت‌وگویی با اشاره به پیروزی 3 بر 2 تیمش برابر ماشین‌سازی در تبریز گفت: ماشین‌سازی یکی از تیم‌های خوب لیگ است که در زمین خودش برای هر تیمی حریفی قدرتمند محسوب می‌شود. آنها در فاز تهاجمی بازیکنانی سرعتی و تکنیکی دارند که کار را برای مدافعان حریف سخت می‌کنند. با اینکه دو بار از حریف عقب افتادیم به خوبی جبران کردیم و در نهایت هم به پیروزی رسیدیم. فولاد در این بازی مستحق برد بود و خوشحالم که تیم خوبی مثل ماشین‌سازی را در زمین خودش شکست دادیم.

وی که در این بازی دو گل برای تیمش به ثمر رساند، تاکید کرد: خوشحالم که برای فولاد گل زدم و روز خوبی داشتیم ولی این گل‌ها زیاد مهم نبودند . اتفاق مهم این بود که فولاد سه امتیاز را گرفت. روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم و هر سه گل را از این روش به ثمر رساندیم. همه بازیکنان در این بازی زحمت کشیدند و من هم توانستم گل بزنم. سال گذشته فقط یک گل برای فولاد زدم و امیدوارم امسال بیشتر گل بزنم.

کاپیتان فولاد در پاسخ به این پرسش که «آیا فولاد پتانسیل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد؟» تصریح کرد: فولاد سابقه روشنی در فوتبال ایران دارد. ما قهرمان لیگ شده‌ایم و سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم داریم. امسال تیم خوبی داریم و هدفمان این است که بهترین نتایج را بگیریم. در لیگ امسال گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان کار آسانی نیست ولی با جان و دل تلاش می‌کنیم سهمیه بگیریم. بازی به بازی جلو می‌رویم و امیدوارم عملکردی داشته باشیم که هواداران در پایان فصل راضی و خوشحال شوند.

7655