کرگر: پوشیدن پیراهن حمایت از سوارز پس از توهین به اورا اشتباه بود

کرگر: پوشیدن پیراهن حمایت از سوارز پس از توهین به اورا اشتباه بود

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی کرگر تایید کرد که لیورپول در پوشیدن پیراهن حمایت از لوییس سوارز پس از توهین نژادپرستانه این بازیکن به پاتریس اورا در سال 2011 اشتباه کرده است. 

به گزارش فوتبالی، تیم لیورپول پیش از دیدار برابر ویگان و در حال گرم کردن در دسامبر سال 2011 پیراهن هایی را بر تن کرد که عکس لوییس سوارز روی آن نقش بسته بود و این در حالی بود که این بازیکن در جریان تساوی 1 - 1 برابر منچستریونایتد به دلیل آزار نژادپرستانه پاتریس اورا از زمین بازی اخراج شده بود. سوارز در آن زمان این اتفاق را تکذیب کرده بود اما پس از 6 روز تحقیق به پرداخت جریمه 40 هزار پوندی و هشت جلسه محرومیت از حضور در میادین از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس محروم شد. پس از آن تیم لیورپول با پوشیدن پیراهنی در دیدار برابر ویگان از بازیکن خود حمایت کرده بود. کرگر مدعی شده که جرات و جسارت لازم برای اعتراض به این موضوع و حمایت از چیزی که فکر می کرد درست است را در آن زمان نداشت. 

او که در برنامه تلویزیونی دوشنبه شب با فوتبال با پاتریس اورا صحبت می کرد در این باره گفت: " هیچ شکی نیست که ما اشتباه بزرگی مرتکب شدیم. این کاملا واضح است. این بازی عصر بود و به دلیل شرایط ویگان ما در روز بازی به این شهر رفتیم. ما به آنجا رسیدیم، ناهار خوردیم و سپس جلسه تیمی داشتیم. اولین بار آنجا موضوع پیراهن را شنیدم. نمی گویم من بخشی از این اتفاق نبودم چون تمام باشگاه اشتباه کرد و همه ما بخشی از این موضوع بودیم. من کاپیتان دوم بودم. اما نمی دانم چه کسی پشت این اتفاق بود. شاید من جسارت کافی نداشتم که این پیراهن را نپوشم. فکر می کنم همه فکر نمی کردند که ما کار درستی انجام می دهیم. اما به عنوان یک باشگاه و یک خانواده باید از بقیه حمایت کرد حتی اگر اشتباه کنند. و این اشتباه است. من از آن دفاع نمی کنم. "

1070