سیمئونه: حرکت قهرمانانه خیمنس پنالتی نبود

سیمئونه: حرکت قهرمانانه خیمنس پنالتی نبود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اتلتیکومادرید شب گذشته (یکشنبه) در هشتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا موفق شد میزبان خود سوسیه‌داد را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. اتلتیکومادرید با این پیروزی به رده چهارم صعود کرد و به صدرنشینان جدول لالیگا نزدیک شد.

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی روخی بلانکو در پایان این بازی به بازگشت کوکه به خط میانی اتلتیکومادرید و تأثیری که او بر عملکرد این تیم گذاشت اشاره داشت و گفت: کوکه برای ما بازیکنی بسیار مهم است، چون او بازیکنی است که در هر شرایطی می‌تواند قفل بازی را در خط میانی بشکند. او در این بازی هم برای ما کارهای مهمی انجام داد و خوشحالیم که او بازی را تحت کنترل داشت.

سیمئونه در ادامه درباره شمار زیاد توپ‌های لو رفته توسط بازیکنانش نیز اظهار داشت: هر زمان که شما به این استادیوم می‌آیید، می‌دانید که کار سختی دارید، چون سوسیه‌داد تیم بسیار جنگنده‌ای است به خصوص زمانی که عقب باشد که در آن صورت تلاشش را برای کسب نتیجه دو چندان می‌کند. تلاش این تیم برابر تیم‌های بزرگ بیشتر هم می‌شود و مشخص است که بازیکنانش با یک حالت احساسی باورنکردنی بازی می‌کنند و زمانی که اینگونه باشند بسیار خطرناک می‌شوند. واقعیت این است که در نیمه دوم برای ما خارج شدن از نیمه زمین خودمان سخت بود اگرچه در محوطه جریمه‌مان آنقدرها تحت فشار قرار نداشتیم.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید ادامه داد: با حضور پنج بازیکن در خط میانی‌مان، فضای بیشتری برای نفس کشیدن و آغاز ضدحملات‌مان داشتیم. ما می‌خواستیم توسط ضدحملات تورس، کاراسکو و گریزمان، مقاومت خط دفاعی سوسیه‌داد را بشکنیم.

جکسون مارتینس، مهاجم کلمبیایی اتلتیکومادرید در بازی برابر سوسیه‌داد باز هم نتوانست درخشان ظاهر شود. سیمئونه در این باره تأکید کرد: جکسون رفته رفته دارد با کار گروهی تیم هماهنگ‌تر می‌شود. به نظر من که بازی او رضایت‌بخش بود.

سیمئونه در پایان به صحنه جنجالی بازی در محوطه جریمه اتلتیکومادرید که بازیکنان سوسیه‌داد معتقد بودند خطای پنالتی صورت گرفته است، اشاره داشت. او در این باره عنوان کرد: حقیقت این است که از روی نیمکت نمی‌شد تشخیص داد، چون فاصله زیاد بود اما به من گفتند که خیمنس زمانی که مانند یک قهرمان به سمت توپ خیز برداشت، توپ را زد. داور دید که او توپ را زد نه بازیکن حریف را. این بازیکن حریف بود که می‌خواست هر طور شده خودش را به خیمنس بزند.

انتهای پیام/