مدیر بایرن مونیخ: سوله باید یورو 2020 را فراموش کند

مدیر بایرن مونیخ: سوله باید یورو 2020 را فراموش کند

پایگاه خبری فوتبالی - اولی هوینس، مدیرعامل بایرن مونیخ، مدعی شده که نیکلاس سوله، مدافع این تیم و تیم ملی آلمان، باید حضور در یورو 2020 را به دلیل پارگی رباط صلیبی فراموش کند. 

به گزارش فوتبالی، مدافع 24 ساله پس از انجام تست های پزشکی و تایید پارگی رباط صلیبی خود در جریان تساوی 2 - 2 بایرن مونیخ برابر آگزبورگ تحت عمل جراحی قرار گرفت و روز یکشنبه زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد. باشگاه بایرن مونیخ روز گذشته اعلام کرد که این بازیکن ادامه فصل را از دست داده و شاید نتواند تیم ملی آلمان را در نیز در رقابت های یورو 2020 همراهی کند. اولی هوینس در آستانه دیدار روز سه شنبه بایرن مونیخ برابر المپیاکوس در لیگ قهرمانان گفت: " سوله باید یورو 2020 را فراموش کند. حضور در این رقابت ها کاملا غیرمنطقی است. او باید از حالا تمرکز خود را روی بازگشت به میادین در فصل آینده بگذارد. " 

این صحبت ها احتمالا باعث نگرانی و ناراحتی یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، خواهد شد که در سال های اخیر حساب زیادی روی سوله در تیم خود باز کرده بود. این بازیکن در دیدار دوستانه هفته گذشته برابر آرژانتین 90 دقیقه در ترکیب آلمان حضور داشت و در بازی برابر استونی در انتخابی یورو 2020 نیز به طور کامل به میدان رفت. او این فصل در 11 دیدار در تمامی رقابت ها برای بایرن بازی کرده بود و پیش از این 4 سال قبل در زمان حضور در هوفنهایم نیز دقیقا همین مصدومیت را تجربه کرده بود. 

1070