حاشیه روز؛ رابطه سرد مدیرعامل و سرمربی باشگاه مشهور

حاشیه روز؛ رابطه سرد مدیرعامل و سرمربی باشگاه مشهور

پایگاه خبری فوتبالی – این خبر را در شرایطی از روزنامه خبرورزشی برایتان نقل می‌کنیم که کاملا مشخص است کدهای مدیرعامل و سرمربی کدام تیم در این گزارش داده شده است:

این روزها روابط حسنه‌ای میان سرمربی و مدیرعامل باشگاه سرشناس لیگ برتری وجود ندارد. در شرایطی که شخص مدیرعامل به نسبت هفته‌های ابتدایی فصل حضور بیشتری در تمرینات دارد و سعی می‌کند خود را به مربیان و بازیکنان نزدیکتر کند اما اخبار به گوش رسیده، از نارضایتی کامل سرمربی و ستاره‌های تیم از این شخص حکایت دارد که بیشتر از قبل به شایعه کنار رفتن جناب مدیرعامل دامن می‌زند.

این سردی، اما در روزهای گذشته به خصوص بعد از آخرین بازی این تیم هم بیشتر شد تا جایی که این بار مدیرعامل با بهانه قراردادن صحبتهای سرمربی علیه باشگاه به او پیام داد دیگر نباید علیه مواضع باشگاه و مدیرانش در رسانه‌ها صحبتی انجام بدهد.

این پیغام در حالی به گوش سرمربی رسید که به شدت او را به هم ریخت چون انتظار نداشت چنین پیامی برای او ارسال شود. سرمربی تیم که از اتفاقات حاکم بر باشگاه و همینطور نقل و انتقالات به شدت گله مند بود در واکنش به پیام مدیرعامل اعلام کرد چطور می‌شود مدیری که کارش را درست انجام ندهد، انتظار داشته باشد کسی از او و اقداماتش انتقادی نداشته باشد؟

نکته جالب اینجاست که برخی بازیکنان سرشناس تیم نیز در حمایت از سرمربی تیم اعلام کرده‌اند اگر نیاز باشد ناگفته‌های بسیاری از مدیریت را بر زبان آورده و واقعیت‌ها را به گوش طرفداران خواهند رساند چون در چنین شرایطی تمام کاسه و کوزه‌ها سر بازیکنان و مربی تیم شکسته می‌شود و مدیریت باشگاه پشت آنها پنهان شده و از انتقادات در امان می‌ماند.

1984