مورینیو: کلوپ گوشت می خواست و ماهی به او رسید

مورینیو: کلوپ گوشت می خواست و ماهی به او رسید

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی سابق منچستریونایتد در صحبتهایی به آنالیز عملکرد این تیم مقابل لیورپول که با تساوی 1-1 به پایان رسید پرداخته است. او بر این باور است که یورگن کلوپ منویی که یونایتدی ها برایش آماده کرده بودند را دوست نداشته

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، شاگردان اوله گونار سولشر دراین بازی صدرنشین لیگ برتر را ناکام گذاشتند و در آستانه کسب برد مقابل لیورپول بودند، تا اینکه لیورپولی ها به لطف گل دیرهنگام لالانا یک امتیاز ارزشمند از این بازی کسب کردند. در پایان این بازی ژوزه مورینیو اعلام کرد که برنامه سولشر برای این بازی و قراردادن سه مدافع درترکیب تیمش، کلوپ را به دردسر انداخته و لیورپولی ها بدین ترتیب موفق نشدند تا رکورد پیروزیهای متوالی شان در لیگ برتر را بهبود ببخشند.

مورینیو در گفتگو با اسکای سپورتس دراین باره گفت:« کلوپ از منو خوشش نیامد. او گوشت می خواست و ماهی به او رسید. آنها با خوشحالی مقابل حریفی به میدان رفتند که موقعیتهای ضدحمله در اختیارشان قرار می داد. یونایتد هم با توجه به محدودیتهایی که درشرایط فعلی دارد، فوتبال متفاوتی را ارائه کرد. آنها سعی کردند که مانع از پیشروی بازی توسط لیورپول شوند و با سه مدافع بازی کردند و متراکم و منسجم بودند. لیورپولی ها اصلا از این منو خوششان نیامد.»

مورینیو ادامه داد:« لیورپول دراین بازی کیفیتش را از دست داده بود. باید بگویم که واقعا خوشحالم که لیورپول نبرد؛ چون رکورد کسب 9 برد متوالی در ابتدای فصل مال من ماند و برای آنها نشد (مورینیو در فصل 6-2005 با چلسی این رکورد را ثبت کرده بود). لیورپول به نتایج فوق العاده ای دست یافته ولی گاهی وقتها آنها لب مرزی به پیروزی می رسند. اولدترافورد ورزشگاه ویژه ای برای لیورپول در راستای کسب پیروزی است ولی کلوپ هنوز این را تجربه نکرده.»

6363