کین: صمیمیت بازیکنان یونایتد و لیورپول چندش آور است

کین: صمیمیت بازیکنان یونایتد و لیورپول چندش آور است

پایگاه خبری فوتبالی- روی کین اسطوره باشگاه یونایتد در صحبتهایی اعلام کرده که از دیدن اینکه بازیکنان دو تیم منچستریونایتد و لیورپول در دقایقی قبل از آغاز بازی در تونل یکدیگر را در آغوش گرفته اند، حسابی برآشفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، لحظاتی بعد از خروج بازیکنان از تونل رختکن و ورودشان به زمین چمن و قبل از آغاز بازی دو تیم لیورپول و یونایتد، دوربین های تلویزیونی تصاویری را به نمایش گذاشتند که در آن روبرتو فیرمینو در حال گفتگو و خندیدن با آندره آس پریه را و فرد بود.

حالا روی کین، اسطوره باشگاه منچستریونایتد در صحبتهایی اعلام کرده که قبل از آغاز بازی، بازیکنان باید خودشان را برای یک جنگ آماده کند و اینطور نباشد که درآستانه یک بازی حساس و سرنوشت ساز، با بازیکنان حریف درکمال آرامش بگویند و بخندند.

کین در گفتگو با اسکای سپورتس گفت:« من از دیدن صحنه های خروج بازیکنان از تونل، حالم بد شد. شما قرار است وارد میدان جنگ بشوید؛ اما بازیکنان دو تیم همدیگر را در آغوش می کشیدند و می بوسیدند. آنها حتی نباید به بازیکنان حریف نگاه کنند؛ قرار است که شما با آنها مبارزه کنید. بازی فوتبال زیاد تغییر نکرده و این بازیکنان است که عوض شده اند. شما قرار است که تا دقایقی بعد با بازیکنان حریف بجنگید ولی حالا و قبل از شروع مسابقه همدیگر را در آغوش می کشید و در پایان بازی با هم گفتگو می کنید؟»

کین به خاطر نبردهای پرهیجانش با بازیکنان حریف و  درگیری ها با بازیکنان تیمهای رقیب چه در داخل چمن و چه در تونل رختکن مشهور است. معروف ترین درگیری او با یکی از بازیکنان حریف، به جدالش با پاتریک ویرا در ورزشگاه هایبوری قبل ازمصاف یونایتد و آرسنال برمی گردد.

6363