پایان تلخ ماجراجویی وین رونی در لیگ ام.ال.اس

پایان تلخ ماجراجویی وین رونی در لیگ ام.ال.اس

پایگاه خبری فوتبالی - هفته اول رقابتهای پلی.آف لیگ ام.ال.اس با سورپرایزهای متعددی همراه بود. وین رونی، ستاره باتجربه و بزرگ دی سی یونایتد بعد از باخت 1-5 تیمش مقابل اف سی تورنتو، خداحافظی تلخی با ماجراجویی اش در فوتبال لیگ آمریکا داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، اف سی تورنتو دراین بازی که در دور اول مرحله پلی آف برگزار می شد، توانست دی سی یونایتد را حذف کند.بدین ترتیب و بعد از حذف زودهنگام و دور از انتظار دی سی یونایتد، وین رونی با ترک آمریکا به انگلیس بازخواهد گشت و خودش را برای شروع ماجراجویی دیگری به عنوان مربی- بازیکن دربی کانتی، تیمی در دسته دوم لیگ انگلیس آماده می کند. بدین ترتیب او بعد از دو سال حضور در لیگ آمریکا به سرزمین مادری بازخواهد گشت.

وین رونی در تجربه دو ساله حضورش در دی سی یونایتد در 52 بازی به میدان رفت و25 گل زد و 14 پاس گل داد.

آخرین بازی وین رونی در فوتبال آمریکا بازی عجیبی بود؛ چرا که این بازی در پایان وقتهای قانونی با نتیجه 1-1 به پایان رسیده بود. دراین بازی وین رونی اگرچه به گل نرسید اما حسابی در بازی تیمش مشارکت داشت. او مجموعا 105 دقیقه در زمین بود و در پایان نیمه اول وقتهای اضافه تعویض شد. در همان نیمه اول وقتهای اضافه بود که اف.سی تورنتو در یک چشم به هم زدن 4 بار دروازه دی سی یونایتد را باز کرد. 

تورنتو به رغم غایبان متعددی که داشت بازی را کاملا تحت کنترل داشت. آنها در  دقیقه 93 موفق شدند تا بازی را به تساوی بکشانند و در وقتهای اضافه و بین دقایق 93 تا 105، آنها با بهره گیری از خستگی بازیکنان حریف به چندین گل رسیدند و پیروز این بازی لقب گرفتند و حالا در دور بعد باید به مصاف اف سی نیویورک سیتی بروند.

دراین میان ماجراجویی وین رونی در فوتبال آمریکا در شرایطی به پایان رسید که مملو از حاشیه و جنجال بود؛ از اعتراضاتش به پروازهای طولانی مدت در کشور آمریکا تا رقم دستمزد بازیکنان و حتی داستان خیانت او به همسرش

6363