تلاش پی.اس.جی برای قاپیدن اریکسن از چنگ رئال مادرید

تلاش پی.اس.جی برای قاپیدن اریکسن از چنگ رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- رئالی ها مدتهاست که عزم خود را برای به خدمت گرفتن کریستین اریکسن جزم کرده اند؛ سران باشگاه مادریدی در ابتدا قصد داشتند که تابستان آینده او را به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به خدمت بگیرند ولی حالا اینطور به نظر می رسد که باشگاه پاری سن ژرمن ممکن است پایانی غیرمنتظره برای انتهای شیرین این داستان رقم بزند. 

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی و طبق گزارش منتشره در رسانه های بریتانیایی و از جمله دیلی میل، سران باشگاه پاری سن ژرمن هم به دنبال آن هستند تا اریکسن را به خدمت بگیرند و قصد دارند تا برای خرید او دست به کار شوند.

این درحالی است که فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی و مدیران این باشگاه خیلی شفاف و روشن به دانیل لووی، رئیس باشگاه تاتنهام اعلام کرده اند که خواهان به خدمت گرفتن اریکسن هستند و سران تاتنهام می دانند که اریکسن در تیمشان ماندگار نیست و به همین خاطر پیشنهادی برای تمدید قرارداد او ارائه نکرده اند. تنها شانس تاتنهامی ها این است که در بازار زمستانی بتوانند با فروش اریکسن کمی جلو بیفتند. اریکسن دقیقا همان بازیکن موردنیاز زیدان است. بازیکنی که در تابستان به صورت مجانی تاتنهام را ترک خواهد کرد و به همین خاطر سران تاتنهام قصد دارند تا در بازار زمستانی او را به تیمی فروخته و از فروش او وجهی دریافت کنند.

بعد از لغزش اخیر رئال مادرید مقابل مایورکا، مدیران این باشگاه حسابی کلافه و خسته هستند و به دنبال راهکارهایی برای حل هرچه سریعتر این بحران باشند و حالا شنیدن این خبر که پاری سن ژرمن هم برای جذب اریکسن وارد عمل شده وممکن است این ستاره سوئدی را هم از دست بدهند، حسابی آنها را ناراحت کرده است. پرز حاضر نیست که در بازار زمستانی برای خرید بازیکنی که می تواند در تابستان او را رایگان به خدمت بگیرد، هزینه ای بپردازد. 

6363